Pregled bibliografske jedinice broj: 724475
Percepcija Madrida kao turističke destinacije temeljena na promotivnim videima
Percepcija Madrida kao turističke destinacije temeljena na promotivnim videima, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 724475 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija Madrida kao turističke destinacije temeljena na promotivnim videima
(Perception of Madrid as touristic destination based on promotional videos)
Autori
Krsnik, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
04.07
Godina
2014
Stranica
39
Mentor
Curić, Zoran
Ključne riječi
Madrid; turistička destinacija; promotivni video
(Madrid; touristic destination; promotional video)
Sažetak
Percepcija Madrida, jednako kao i percepcija bilo koje druge turističke destinacije, ovisi isključivo o vlastitim interesima turista. Ipak, s ciljem ostvarivanja što većeg broja turističkih dolazaka nužna je kvalitetna prezentacija turističke destinacije namijenjena različitim interesima turista uz uvjet zadržavanja vjerodostojnosti prostornih procesa prisutnih u turističkoj destinaciji. Cilj ovog rada je spoznati kakva je percepcija Madrida kao turističke destinacije osoba koje nikad nisu posjetile navedeni grad, a temeljena isključivo na službenim turističkim promotivnim video materijalima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Demografija