Pregled bibliografske jedinice broj: 72435
Testiranje i ocjenjivanje korištenjem kvizova u inteligentnim tutorskim sustavima
Testiranje i ocjenjivanje korištenjem kvizova u inteligentnim tutorskim sustavima // Zbornik radova MIPRO'2001, računala u obrazovanju / ČIčin-Šain, Marina (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga MIPRO, 2001. str. 115-119 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 72435 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Testiranje i ocjenjivanje korištenjem kvizova u inteligentnim tutorskim sustavima
(Quiz in an intelligent tutoring systems)
Autori
Stankov, Slavomir ; Rosić, Marko ; Rakić, Krešo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova MIPRO'2001, računala u obrazovanju
/ ČIčin-Šain, Marina - Opatija : Hrvatska udruga MIPRO, 2001, 115-119
Skup
MIPRO'2001, računala u obrazovanju
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2001. - 25.05.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
inteligenti tutorski sustavi; kviz; TEx-Sys
(intelligent tutoring systems; quiz; TEx-Sys)
Sažetak
Testiranje i ocjenjivanje su vrlo značajne komponente svakog obrazovnog procesa jer bez njih ni učenici ni učitelji nemaju dovoljno jasnu informaciju o razini postignutosti zadanih obrazovnih ciljeva. Poseban je problem implementacija ovih komponenti unutar novih obrazovnih paradigmi, posebice kod računalnih sustava namijenjenih učenju i poučavanju. Jedan od načina realizacije testiranja i ocjenjivanja kod ovakvih sustava je primjena kvizova. Kviz je test u kojem se rješavaču dodjeljuje skup pitanja kojima su pridruženi odgovori koji mogu biti točni ili netočni. Test se rješava obilježavanjem odgovora za koje učenik smatra da su točni. Rad opisuje iskustva u korištenju kvizova za potrebe testiranja i ocjenjivanja učenika koji se obrazuju inteligentnim tutorskim sustavima generiranim inteligentnom hipermedijskom autorskom ljuskom Tutor-Expert System (TEx-Sys) čiji razvoj se redovito, u posljednjih nekoliko godina, prezentira na MIPRO konferencijama. Implementirani kvizovi imaju karakteristiku da se za vrijeme rješavanja postavljenog problema težina pitanja prilagođava procijenjenoj razini znanja rješavača korištenjem međurezultata. Po rješavanu kviza učenik dobije ocjenu i preporuku za daljnji rad koja ovisi o postignutim rezultatima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija