Pregled bibliografske jedinice broj: 723264
Stavovi majki prema slušno oštećenoj djeci
Stavovi majki prema slušno oštećenoj djeci // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 45 (2009), 1; 39-50 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 723264 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi majki prema slušno oštećenoj djeci
(Mother’s attitudes towards hearing impaired children)
Autori
Dulčić, Adinda
Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 45
(2009), 1;
39-50
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Ključne riječi i: stavovi majki; djeca oštećena sluha; rehabilitacijski programi za djecu ošte!enog sluha; edukacija djece
(mother’s attitudes; hearing impaired children; rehabilitation programs for hearing impaired children; hearing)
Sažetak
Sažetak: Stavovi su važan dio osobnosti jer usmjeravaju ponašanje subjekta. Stavovi roditelja prema djetetu ste eni su u interakciji roditelja sa socijalnom okolinom i s djetetom. Stavovi roditelja djece s ošte!enim sluhom rezultat su tako"er interakcije roditelja, djeteta i okoline. Ovim istraživanjem željelo se ispitati razlike u stavovima majki prema slušno ošte!enom djetetu. U tu svrhu ispitana su 4 uzorka ispitanika. Tri uzorka ispitanika inile su majke slušno ošte!ene djece koja poha"aju razli ite rehabilitacijske programe i koja su za to vrijeme smještena u domu, u vlastitoj obitelji ili obitelji udomitelja. #etvrti uzorak inile su majke uju!e djece koja poha"aju redovitu školu i žive u vlastitim obiteljima. Robustnom diskriminativnom analizom utvr"ene su razlike izme"u uzoraka. Dobivene su tri diskriminativne funkcije na kojima se ispitanici statisti ki zna ajno razlikuju (1%) u prostoru 42 indikatora stavova. Nastale razlike u stavovima majki vjerojatno su odraz njihovih razli itih iskustava u odnosu na programe rehabilitacije i na in smještaja njihove djece za vrijeme provo"enja rehabilitacijskih programa. Rezultati ovog istraživanja upu!uju na ispitivanje i latentnog prostora stavova majki, ali i na uspješnost primjene razli itih programa odgoja, naobrazbe i rehabilitacije slušno ošte!ene djece i njihovog na ina smještaja za vrijeme provo"enja tog procesa.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
207-0000000-2293 - Funkcionalni verbotonalni dijagnostički program za djecu oštećena sluha i govora (Runjić, Nađa, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Poliklinika SUVAG