Pregled bibliografske jedinice broj: 722928
Upravljanje novim znanjem u Hrvatskoj i analiza realizacije hrvatskih inovacija
Upravljanje novim znanjem u Hrvatskoj i analiza realizacije hrvatskih inovacija // Proceedings of International Scientific Conference On Printing & Design 2014 / Jana Žiljak Vujić (ur.).
Zagreb: Centar za grafičko inženjerstvo Akademije tehničkih znanosti Hrvatske, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 722928 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje novim znanjem u Hrvatskoj i analiza realizacije hrvatskih inovacija
(New Knowledge Management in Croatia and Analysis of Croatian Innovation Realization)
Autori
Dunđer, Ivan ; Čolić, Mile
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of International Scientific Conference On Printing & Design 2014
/ Jana Žiljak Vujić - Zagreb : Centar za grafičko inženjerstvo Akademije tehničkih znanosti Hrvatske, 2014
ISBN
978-953-706-420-4
Skup
International Scientific Conference On Printing & Design 2014 / Projektni menadžment u informacijskim sustavima
Mjesto i datum
Tuheljske Toplice, Hrvatska, 14.02.2014. - 15.02.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
upravljanje znanjem; informacija; nove ideje; novo znanje; novi proizvodi; nove tehnologije; nove vrijednosti; inovacija; izum; informacijsko doba; informacijske znanosti; organizacija znanja
(knowledge management; information; new ideas; new knowledge; new products; new technologies; new values; innovation; invention; information age; information sciences; knowledge organization)
Sažetak
Svjetskim gospodarskim sustavima danas dominiraju nove ideje, nove tehnologije i novi proizvodi koji su nastali kao rezultat kreativnih djelovanja i financijskih ulaganja. Informacija i znanje najvrjedniji su resursi u informacijsko doba, stoga i ne čudi što države, koje svrsishodno kroz ekonomske investicije povezuju nove ideje i nova znanja globalno ekonomski gospodare. Glavna ideja ovog rada jest utvrditi gdje, kako i koliko su hrvatski inovatori kroz povijest kreirali nove proizvode u Hrvatskoj i svijetu te zatim istražiti stanje u hrvatskom inovatorstvu danas, tj. ustvrditi na koji način te u kojoj mjeri današnji hrvatski inovatori stvaraju nove proizvode, a time i nove vrijednosti. Prvim dijelom rada prevladavaju istraživanja provedena kvalitativnom i kvantitativnom analizom sadržaja, dok je u drugom dijelu težište na anketi provedenoj među današnjim hrvatskim inovatorima, s naglaskom na izvore financiranja te spremnost prodaje vlastitih inovacija stranim investitorima. Rad također ukazuje na određene trendove u društvu te predlaže izvjesno rješenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb