Pregled bibliografske jedinice broj: 722818
Nastave glazbene kulture u sustavu Moodle
Nastave glazbene kulture u sustavu Moodle // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja Zbornik radova s prvog međunarodnog znanstvenog i umjetničkog simpozija o pedagogiji u umjetnosti / Jerković, Berislav ; Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014. str. 711-722 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 722818 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastave glazbene kulture u sustavu Moodle
(Music Lessons in the Moodle system)
Autori
Tomaš, Suzana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja Zbornik radova s prvog međunarodnog znanstvenog i umjetničkog simpozija o pedagogiji u umjetnosti
/ Jerković, Berislav ; Škojo, Tihana - Osijek : Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014, 711-722
ISBN
978-953-58055-5-7
Skup
1. Međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 17.10.2014. - 18.10.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
e-učenje ; sustav Moodle ; glazbena priča
(e-learning system Moodle ; musical story)
Sažetak
Rad prikazuje utjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije na nastavu Glazbene kulture u drugom razredu osnovne škole. Razvoj i uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije, uz primjenu pedagogijskih načela, omogućili su nastanak obrazovne paradigme - e- učenja. E-učenje se implementira u sustavima e- učenja, a dobro oblikovan i primijenjen nastavni sadržaj pruža mogućnosti i on-line i hibridnog scenarija učenja, poučavanja i testiranja znanja učenika. Ovakav pedagogijski koncept mijenja ulogu nastavnika/učitelja, učenika, ali i roditelja. Cilj istraživanja u ovom radu je primjena oblikovanih nastavnih sadržaja Glazbene kulture u drugom razredu osnovne škole. Problem istraživanja je oblikovanje nastavnih sadržaja glazbene priče Instrument čarobnjak u sustavu Moodle i vrednovanje učenja, poučavanja i testiranja znanja učenika. Uzorak u istraživanju su učenici (N=52) Osnovne škole Mejaši u Splitu koji su tijekom mjeseca ožujka 2014. godine učili oblikovane nastavne sadržaje glazbene priče Instrument čarobnjak. Instrument istraživanja je upitnik koji obuhvaća pitanja o vrednovanju oblikovanih nastavnih sadržaja glazbene priče Instrument čarobnjak u sustavu Moodle. Njime se ispitalo mišljenje učenika o multimediji, kvizu i pitanjima u kvizu, lekciji, rječniku te komunikacijskim alatima u sustavu Moodle. Rezultati upitnika pokazali su da su nastavni sadržaji glazbene priče Instrument čarobnjak u sustavu Moodle dobro oblikovani. Učenici dvadeset i prvog stoljeća predstavnici su digitalne generacije koja prihvaća nove metode učenja, stoga im je potrebno omogućiti dostupne, primjenjive i prilagođene nastavne sadržaje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija