Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 722780

Obilježja elektroničkog nasilja kod budućih učitelja primarnog obrazovanja


Busija Samanta
Obilježja elektroničkog nasilja kod budućih učitelja primarnog obrazovanja, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 722780 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Obilježja elektroničkog nasilja kod budućih učitelja primarnog obrazovanja
(Characteristics of cyberbullying of pre-service teachers of primary education)

Autori
Busija Samanta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2014

Stranica
57

Mentor
Matijević, Milan

Neposredni voditelj
Topolovčan, Tomislav

Ključne riječi
zlostavljanje; zanemarivanje; novi mediji; elektroničko zlostavljanje
(abuse; neglect; new media; cyberbullying)

Sažetak
Jedan od najvećih problema današnjice je zlostavljanje i zanemarivanje djece te se i sami, putem medija ili privatno, često susrećemo s time. S napretkom tehnike i tehnologije napreduju i djeca te se na taj način, osim s pozitivnim mogućnostima novih medija, susreću i s negativnim posljedicama koje oni donose. Jedna od njih je i lako zlostavljanje, putem novih elektroničkih medija, koje je danas sve gori rastući problem. Ovim istraživanjem se želi utvrditi u kojoj su se mjeri, budući učitelji primarnog obrazovanja, susreli s nekim oblikom elektroničkog nasilja te postoje li razlike s obzirom na spol, godinu studija i mjesto prebivališta (selo, grad). Također, željeli smo provjeriti postoji li veza između dosadašnjih istraživanja i navedenog istraživanja te u kojoj mjeri se studenti smatraju sposobnima za prepoznavanje i prevenciju elektroničkog nasilja, kao buduću učitelji. Istraživanje je provedeno na uzorku od 103 studenta Sveučilišta u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Odsjek u Čakovcu treće i četvrte godine studija akademske godine 2013./2014. Za prikupljanje podataka korišten je kraći, prigodno sastavljeni upitnik, koji su sudionici ispunjavali dobrovoljno, uz garantiranu anonimnost i naglašenu znanstvenu svrhu. Studenti su ispunjavali printani Upitnik u lipnju 2014. godine. Rezultati pokazuju da je 21, 4% studenata bilo zlostavljano putem elektroničkih medija te da ne postoji statistički značajna razlika u iskustvima s obzirom na spol, godinu studija i mjesto prebivališta studenata. Odnosno, pokazalo se da su i muški i ženski studenti, i treća i četvrta godina studija, i oni koji žive na selu i oni u gradu jednako zlostavljani. Nadalje dokazano je da ne postoji ni statistički značajna razlika u spremnosti na prevenciju elektroničkog nasilja s obzirom na spol, godinu studija i mjesto prebivališta studenata.

Izvorni jezik
Engleski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tomislav Topolovčan (mentor)

Avatar Url Milan Matijević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Busija Samanta
Obilježja elektroničkog nasilja kod budućih učitelja primarnog obrazovanja, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Busija Samanta (2014) 'Obilježja elektroničkog nasilja kod budućih učitelja primarnog obrazovanja', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2014}, pages = {57}, keywords = {zlostavljanje, zanemarivanje, novi mediji, elektroni\v{c}ko zlostavljanje}, title = {Obilje\v{z}ja elektroni\v{c}kog nasilja kod budu\'{c}ih u\v{c}itelja primarnog obrazovanja}, keyword = {zlostavljanje, zanemarivanje, novi mediji, elektroni\v{c}ko zlostavljanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2014}, pages = {57}, keywords = {abuse, neglect, new media, cyberbullying}, title = {Characteristics of cyberbullying of pre-service teachers of primary education}, keyword = {abuse, neglect, new media, cyberbullying}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font