Pregled bibliografske jedinice broj: 722340
Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu
Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 17 (2015), 4; 983-1007 doi:10.15516/cje.v17i4.1411 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 722340 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu
(Construct Validity of the Questionnaire Measuring Technical and Sociopsychological Factors which Affect Successful Integration of ICT into Education)
Autori
Rogošić, Silvia
Izvornik
Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (1848-5189) 17
(2015), 4;
983-1007
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
ICT; obrazovanje; nastava; učitelji osnovnih škola
(ICT; education; teaching; elementary school teachers)
Sažetak
Postoji niz mjernih instrumenata kojima se ispituju različiti aspekti korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u edukativne svrhe. Međutim, metrijske karakteristike tih instrumenata često se ne provjeravaju pa njihova primjena nije uvijek prikladna. Cilj ovog istraživanja je provjeriti metrijske karakteristike upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na načine i učestalost korištenja ICT-a u nastavi na uzorku hrvatskih učitelja u osnovnim školama u gradu Zagrebu (N=413). Na temelju faktorske analize koja je rezultirala s četiri faktora visoke pouzdanosti koje je lako interpretirati dokazala se konstruktna valjanost instrumenta.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1699 - Analitički model praćenja novih obrazovnih tehnologija u cjeloživotnom učenju (Šimović, Vladimir, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Silvia Rogošić (autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI