Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 722340

Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu


Rogošić, Silvia
Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 17 (2015), 4; 983-1007 doi:10.15516/cje.v17i4.1411 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 722340 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu
(Construct Validity of the Questionnaire Measuring Technical and Sociopsychological Factors which Affect Successful Integration of ICT into Education)

Autori
Rogošić, Silvia

Izvornik
Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (1848-5189) 17 (2015), 4; 983-1007

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
ICT; obrazovanje; nastava; učitelji osnovnih škola
(ICT; education; teaching; elementary school teachers)

Sažetak
Postoji niz mjernih instrumenata kojima se ispituju različiti aspekti korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u edukativne svrhe. Međutim, metrijske karakteristike tih instrumenata često se ne provjeravaju pa njihova primjena nije uvijek prikladna. Cilj ovog istraživanja je provjeriti metrijske karakteristike upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na načine i učestalost korištenja ICT-a u nastavi na uzorku hrvatskih učitelja u osnovnim školama u gradu Zagrebu (N=413). Na temelju faktorske analize koja je rezultirala s četiri faktora visoke pouzdanosti koje je lako interpretirati dokazala se konstruktna valjanost instrumenta.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271694-1699 - Analitički model praćenja novih obrazovnih tehnologija u cjeloživotnom učenju (Šimović, Vladimir, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Silvia Rogošić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Rogošić, Silvia
Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 17 (2015), 4; 983-1007 doi:10.15516/cje.v17i4.1411 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Rogošić, S. (2015) Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehnički i socio-psihološki čimbenici koji utječu na uspješnu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu. Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 17 (4), 983-1007 doi:10.15516/cje.v17i4.1411.
@article{article, author = {Rogo\v{s}i\'{c}, Silvia}, year = {2015}, pages = {983-1007}, DOI = {10.15516/cje.v17i4.1411}, keywords = {ICT, obrazovanje, nastava, u\v{c}itelji osnovnih \v{s}kola}, journal = {Hrvatski \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, doi = {10.15516/cje.v17i4.1411}, volume = {17}, number = {4}, issn = {1848-5189}, title = {Konstruktna valjanost upitnika kojim se ispituju tehni\v{c}ki i socio-psiholo\v{s}ki \v{c}imbenici koji utje\v{c}u na uspje\v{s}nu integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT-a) u nastavu}, keyword = {ICT, obrazovanje, nastava, u\v{c}itelji osnovnih \v{s}kola} }
@article{article, author = {Rogo\v{s}i\'{c}, Silvia}, year = {2015}, pages = {983-1007}, DOI = {10.15516/cje.v17i4.1411}, keywords = {ICT, education, teaching, elementary school teachers}, journal = {Hrvatski \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, doi = {10.15516/cje.v17i4.1411}, volume = {17}, number = {4}, issn = {1848-5189}, title = {Construct Validity of the Questionnaire Measuring Technical and Sociopsychological Factors which Affect Successful Integration of ICT into Education}, keyword = {ICT, education, teaching, elementary school teachers} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font