Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 722282

Marketing usluga niskobudžetnih zrakoplovnih poduzeća


Žarković, Ognjen
Marketing usluga niskobudžetnih zrakoplovnih poduzeća, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 722282 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing usluga niskobudžetnih zrakoplovnih poduzeća
(Naslov: Marketing usluga niskobudžetnih zrakoplovnih poduzeća Marketing of low coast airline services)

Autori
Žarković, Ognjen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
30.09

Godina
2014

Stranica
51

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
zračni prijevoz; okruženje; ekonomija; alijanse; niskotarifni prijevoznici; marketing; strategija; promocijski miks; usluge; putnici; Hrvatska.
(air transport; environment; economy; alliances; low-cost airlines; marketing; strategy; promotional mix; passengers; Croatia)

Sažetak
Zračna je industrija danas jedna od najznačajnijih industrija svijeta. Postojeći prijevoznici primorani su razmotriti operativni model poslovanja kako bi izvukli vrijednost iz spajanja i akvizicija kroz marketinške i prodajne aktivnosti novih prijevoznika i strateških saveza. Razlog tome leži u činjenici da su se na tržištu pojavili niskotarifni zračni prijevoznici preuzimajući dio postojećih putnika konvencionalnih prijevoznika primjenjujući inovativniji model poslovanja. Niskotarifni zračni prijevoznici zapravo su prepoznali da se tržište zračnog prometa rapidno mijenja i postali su direktni konkurent cestovno-željezničkom prometu. Tržišni lider među niskotarifnim prijevoznicima je poduzeće Ryanair osnovano 1985. godine. Od osnutka, Ryanair je prevezao više od 81, 4 milijuna putnika, a marka je postala poznata širom svijeta. Analiza Ryanairovog inovativan operativnog modela poslovanja s naglasnom na marketinšku funkciju, poduzeća predmet je diplomskog rada. U radu su prikazane specifičnosti marketinga usluga zrakoplovnih poduzeća kroz poslovni slučaj Ryanair. Provedeno je i izviđajno istraživanje na prigodnom uzorku studentske populacije o njihovoj percepciji usluga niskobudžetnih zrakoplovnih poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Žarković, Ognjen
Marketing usluga niskobudžetnih zrakoplovnih poduzeća, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Žarković, O. (2014) 'Marketing usluga niskobudžetnih zrakoplovnih poduzeća', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}arkovi\'{c}, Ognjen}, year = {2014}, pages = {51}, keywords = {zra\v{c}ni prijevoz, okru\v{z}enje, ekonomija, alijanse, niskotarifni prijevoznici, marketing, strategija, promocijski miks, usluge, putnici, Hrvatska.}, title = {Marketing usluga niskobud\v{z}etnih zrakoplovnih poduze\'{c}a}, keyword = {zra\v{c}ni prijevoz, okru\v{z}enje, ekonomija, alijanse, niskotarifni prijevoznici, marketing, strategija, promocijski miks, usluge, putnici, Hrvatska.}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}arkovi\'{c}, Ognjen}, year = {2014}, pages = {51}, keywords = {air transport, environment, economy, alliances, low-cost airlines, marketing, strategy, promotional mix, passengers, Croatia}, title = {Naslov: Marketing usluga niskobud\v{z}etnih zrakoplovnih poduze\'{c}a Marketing of low coast airline services}, keyword = {air transport, environment, economy, alliances, low-cost airlines, marketing, strategy, promotional mix, passengers, Croatia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font