Pregled bibliografske jedinice broj: 722282
Marketing usluga niskobudžetnih zrakoplovnih poduzeća
Marketing usluga niskobudžetnih zrakoplovnih poduzeća, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 722282 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing usluga niskobudžetnih zrakoplovnih poduzeća
(Naslov: Marketing usluga niskobudžetnih zrakoplovnih poduzeća Marketing of low coast airline services)
Autori
Žarković, Ognjen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2014
Stranica
51
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
zračni prijevoz; okruženje; ekonomija; alijanse; niskotarifni prijevoznici; marketing; strategija; promocijski miks; usluge; putnici; Hrvatska.
(air transport; environment; economy; alliances; low-cost airlines; marketing; strategy; promotional mix; passengers; Croatia)
Sažetak
Zračna je industrija danas jedna od najznačajnijih industrija svijeta. Postojeći prijevoznici primorani su razmotriti operativni model poslovanja kako bi izvukli vrijednost iz spajanja i akvizicija kroz marketinške i prodajne aktivnosti novih prijevoznika i strateških saveza. Razlog tome leži u činjenici da su se na tržištu pojavili niskotarifni zračni prijevoznici preuzimajući dio postojećih putnika konvencionalnih prijevoznika primjenjujući inovativniji model poslovanja. Niskotarifni zračni prijevoznici zapravo su prepoznali da se tržište zračnog prometa rapidno mijenja i postali su direktni konkurent cestovno-željezničkom prometu. Tržišni lider među niskotarifnim prijevoznicima je poduzeće Ryanair osnovano 1985. godine. Od osnutka, Ryanair je prevezao više od 81, 4 milijuna putnika, a marka je postala poznata širom svijeta. Analiza Ryanairovog inovativan operativnog modela poslovanja s naglasnom na marketinšku funkciju, poduzeća predmet je diplomskog rada. U radu su prikazane specifičnosti marketinga usluga zrakoplovnih poduzeća kroz poslovni slučaj Ryanair. Provedeno je i izviđajno istraživanje na prigodnom uzorku studentske populacije o njihovoj percepciji usluga niskobudžetnih zrakoplovnih poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija