Pregled bibliografske jedinice broj: 722129
RAZLIKE U STRATEGIJAMA SUOČAVANJA SA STRESOM MUŠKIH I ŽENSKIH SPORTSKIH TRENERA
RAZLIKE U STRATEGIJAMA SUOČAVANJA SA STRESOM MUŠKIH I ŽENSKIH SPORTSKIH TRENERA, 2014., diplomski rad, diplomski, Kineziološki fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 722129 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
RAZLIKE U STRATEGIJAMA SUOČAVANJA SA STRESOM MUŠKIH I ŽENSKIH SPORTSKIH TRENERA
(DIFFERENCES IN COPING STRATEGIES BETWEEN MALE AND FEMALE SPORTS COACHES)
Autori
Perak, Juraj
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Kineziološki fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
14.05
Godina
2014
Stranica
26
Mentor
Barić, Renata
Ključne riječi
stres; strategije suočavanja; sport; spol; dob; trener
(stress; coping strategies; sport; gender; age; coach)
Sažetak
Cilj ovog rada bio je utvrditi razlike u strategijama suočavanja sa stresom između muških i ženskih sportskih trenera. U istraživanju je sudjelovalo 85 sportskih trenera od čega je 46 muškog, a 39 ženskog spola. Treneri dolaze iz različitih vrsta sporta, treniraju sportaše svih uzrasta koji se natječu na različitim razinama natjecanja, od županijskih do svjetskih. Uzorak varijabli sastoji se od 8 strategija suočavanja sa stresom procijenjenih hrvatskom verzijom Upitnika suočavanja sa stresom (Crocker, 1992). Na temelju rezultata dobivenih ovim istraživanjem možemo zaključiti da se treneri ženskog spola značajno razlikuju od trenera muškog spola jedino u strategiji samookrivljavanja. Analizom razlika u suočavanju sa stresom s obzirom na dob, neovisno o spolu, utvrđeno je da se mlađi treneri češće koriste strategijom ''kule u zraku'' (koja odražava sanjarenje i maštanje u stresnoj situaciji) i udaljavanjem od problema.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
034-0342282-2605 - Dispozicijske i situacijske odrednice motivacije i kvaliteta života vježbača (Barić, Renata, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb
Profili:
Renata Barić
(mentor)