Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 722041

MOTIVACIJSKA KLIMA NA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE


Starina, Goran
MOTIVACIJSKA KLIMA NA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE, 2014., diplomski rad, diplomski, Kineziološki fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 722041 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MOTIVACIJSKA KLIMA NA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE
(MOTIVATIONAL CLIMATE IN PHYSICAL EDUCATION CLASS)

Autori
Starina, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Kineziološki fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
22.04

Godina
2014

Stranica
60

Mentor
Barić, Renata

Ključne riječi
motivacija; profesor; tjelesna i zdravstvena kultura; LAPOPECQ; spol
(motivation; teacher; physical education; LAPOPECQ; gender)

Sažetak
Cilj ovog rada bio je istražiti razlike u percepciji motivacijske klime učenika na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture jedne zagrebačke gimnazije, s obzirom na spol i dob učenika te spol profesora. Istraživanje je provedeno na uzorku od 206 gimnazijalaca (90 učenika i 116 učenica) u dobi od 14 do 18 godina. U istraživanje su bila uključena po dva razreda iz svake generacije, a sudjelovali su oni učenici koji su na dan testiranja bili prisutni na nastavi. Motivacijska klima na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture (TZK) procijenjena je pomoću hrvatske verzije upitnika za procjenu motivacijske klime pod nazivom „Learning and Performance Orientations in Physical Education Classes Questionnaire“ (LAPOPECQ) (Papaioannou, 1994 ; Barić, 2000), koji se sastoji od ukupno 5 dimenzija na temelju kojih se utvrđuje percepcija motivacijske klime učenika: poticanje učenja, kompetitivnost učenika, zabrinutost učenika zbog pogrešaka, postizanje rezultata bez uloženog truda i usmjerenost na učenje. Obradom rezultata utvrđeno je da postoji statistički značajna razlika u percepciji motivacijske klime s obzirom na spol i dob učenika, te profesore koji predaju pojedinim razredima. Utvrđeno je da su učenici kompetitivniji od učenica, a s druge strane da su učenice zabrinutije zbog pogrešaka od učenika. Što se tiče dobnih razlika, utvrđena je statistički značajna razlika između 15 i 17-godišnjaka. 17-godišnjaci se osjećaju više potaknutima na učenje od strane profesora nego 15-godišnjaci. Također, utvrđena je statistički značajna razlika između 15 i 18-godišnjaka u dimenziji „zabrinutost učenika zbog pogrešaka“. Zaključeno je da su 18-godišnjaci manje zabrinuti zbog pogrešaka u odnosu na 15-godišnjake. Nadalje, pokazalo se i da postoji razlika u percepciji motivacijske klime na nastavi TZK između pojedinih razreda ovisno o tome predaje li im profesor ili profesorica. Utvrđeno je da se učenici kojima predaje profesor osjećaju više motivirani i usmjereni na učenje nego učenici kojima predaje profesorica

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
034-0342282-2605 - Dispozicijske i situacijske odrednice motivacije i kvaliteta života vježbača (Barić, Renata, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Renata Barić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Starina, Goran
MOTIVACIJSKA KLIMA NA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE, 2014., diplomski rad, diplomski, Kineziološki fakultet, Zagreb
Starina, G. (2014) 'MOTIVACIJSKA KLIMA NA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE', diplomski rad, diplomski, Kineziološki fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Starina, Goran}, year = {2014}, pages = {60}, keywords = {motivacija, profesor, tjelesna i zdravstvena kultura, LAPOPECQ, spol}, title = {MOTIVACIJSKA KLIMA NA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE}, keyword = {motivacija, profesor, tjelesna i zdravstvena kultura, LAPOPECQ, spol}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Starina, Goran}, year = {2014}, pages = {60}, keywords = {motivation, teacher, physical education, LAPOPECQ, gender}, title = {MOTIVATIONAL CLIMATE IN PHYSICAL EDUCATION CLASS}, keyword = {motivation, teacher, physical education, LAPOPECQ, gender}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font