Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 721589

Advertising kao kultura: vizualno komuniciranje mode


Purgar, Krešimir
Advertising kao kultura: vizualno komuniciranje mode // TZG - Zbornik radova – 4. međunarodno znanstveno-stručno savjetovanje / Penava, Željko ; Ujević, Darko (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 49-52 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 721589 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Advertising kao kultura: vizualno komuniciranje mode
(Advertising as Culture: Visual Communication of Fashion)

Autori
Purgar, Krešimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
TZG - Zbornik radova – 4. međunarodno znanstveno-stručno savjetovanje / Penava, Željko ; Ujević, Darko - Zagreb : Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 49-52

ISBN
978-953-7105-39-6

Skup
Tekstilna znanost i gospodarstvo

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 26.01.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
vizualne komunikacije ; moda ; reklama ; brand ; umjetnost ; kultura ; vizualni studiji
(visual communication ; fashion ; advertising ; brans ; art ; culture ; visual studies)

Sažetak
U tekstu je riječ o tome na koji način se (i da li uopće) može govoriti o reflektiranju nekih suvremenih kulturalnih modela u oglasima modnih brandova. Budući da je u današnjem vremenu već sasvim razvidno da ne postoje dominantni umjetnički ili životni stilovi, nego se oni repliciraju i obnavljaju najčešće kao povijesni revivali (avangarda/neoavangarda, moderna/postmoderna), a puno rjeđe se strukturiraju kao originalni diskursi, postavlja se pitanje u okviru kojih estetskih, stilskih i umjetničkih kriterija sagledati medijsko reprezentiranje mode danas? Na primjerima oglašavanja nekoliko poznatih svjetskih modnih brandova pokušava se sagledati širi kulturni kontekst stvoren vidljivim i manje vidljivim interakcijama mode i reklame, a koji je kontekst ovdje promotren iz perspektive vizualnih studija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Krešimir Purgar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Purgar, Krešimir
Advertising kao kultura: vizualno komuniciranje mode // TZG - Zbornik radova – 4. međunarodno znanstveno-stručno savjetovanje / Penava, Željko ; Ujević, Darko (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 49-52 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Purgar, K. (2011) Advertising kao kultura: vizualno komuniciranje mode. U: Penava, Ž. & Ujević, D. (ur.)TZG - Zbornik radova – 4. međunarodno znanstveno-stručno savjetovanje.
@article{article, author = {Purgar, Kre\v{s}imir}, year = {2011}, pages = {49-52}, keywords = {vizualne komunikacije, moda, reklama, brand, umjetnost, kultura, vizualni studiji}, isbn = {978-953-7105-39-6}, title = {Advertising kao kultura: vizualno komuniciranje mode}, keyword = {vizualne komunikacije, moda, reklama, brand, umjetnost, kultura, vizualni studiji}, publisher = {Tekstilno-tehnolo\v{s}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Purgar, Kre\v{s}imir}, year = {2011}, pages = {49-52}, keywords = {visual communication, fashion, advertising, brans, art, culture, visual studies}, isbn = {978-953-7105-39-6}, title = {Advertising as Culture: Visual Communication of Fashion}, keyword = {visual communication, fashion, advertising, brans, art, culture, visual studies}, publisher = {Tekstilno-tehnolo\v{s}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font