Pregled bibliografske jedinice broj: 721589
Advertising kao kultura: vizualno komuniciranje mode
Advertising kao kultura: vizualno komuniciranje mode // TZG - Zbornik radova – 4. međunarodno znanstveno-stručno savjetovanje / Penava, Željko ; Ujević, Darko (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 49-52 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 721589 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Advertising kao kultura: vizualno komuniciranje mode
(Advertising as Culture: Visual Communication of Fashion)
Autori
Purgar, Krešimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
TZG - Zbornik radova – 4. međunarodno znanstveno-stručno savjetovanje
/ Penava, Željko ; Ujević, Darko - Zagreb : Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 49-52
ISBN
978-953-7105-39-6
Skup
Tekstilna znanost i gospodarstvo
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 26.01.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
vizualne komunikacije ; moda ; reklama ; brand ; umjetnost ; kultura ; vizualni studiji
(visual communication ; fashion ; advertising ; brans ; art ; culture ; visual studies)
Sažetak
U tekstu je riječ o tome na koji način se (i da li uopće) može govoriti o reflektiranju nekih suvremenih kulturalnih modela u oglasima modnih brandova. Budući da je u današnjem vremenu već sasvim razvidno da ne postoje dominantni umjetnički ili životni stilovi, nego se oni repliciraju i obnavljaju najčešće kao povijesni revivali (avangarda/neoavangarda, moderna/postmoderna), a puno rjeđe se strukturiraju kao originalni diskursi, postavlja se pitanje u okviru kojih estetskih, stilskih i umjetničkih kriterija sagledati medijsko reprezentiranje mode danas? Na primjerima oglašavanja nekoliko poznatih svjetskih modnih brandova pokušava se sagledati širi kulturni kontekst stvoren vidljivim i manje vidljivim interakcijama mode i reklame, a koji je kontekst ovdje promotren iz perspektive vizualnih studija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti