Pregled bibliografske jedinice broj: 721323
Analiza pitanja i zadataka prema revidiranoj Bloomovoj taksonomiji u udžbenicima razredne nastave
Analiza pitanja i zadataka prema revidiranoj Bloomovoj taksonomiji u udžbenicima razredne nastave, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 721323 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza pitanja i zadataka prema revidiranoj Bloomovoj taksonomiji u udžbenicima razredne nastave
(Analysis of tasks and questions in primary school textbooks according to the revised Bloom's taxonomy)
Autori
Franić, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
15.07
Godina
2014
Stranica
49
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
suvremena nastava; udžbenik; pitanja i zadaci; revidirana Bloomova taksonomija
(contemporary education; textbook; tasks and questions; revised Bloom's Taxonomy)
Sažetak
U radu su prikazani rezultati analize preko 2000 pitanja i zadataka u udžbenicima prirode i društva i književnosti za četvrti razred osnovne škole. Za kategorizaciju a potom i analizu pitanja i zadataka korištena je matrica pitanja i zadataka temeljena na revidiranoj Bloomovoj taksonomiji. Dobiveni rezultati analize pokazuju da zastupljenost pojedinih kategorija pitanja i zadataka prema revidiranoj Bloomovoj taksonomiji ovisi i o pojedinom udžbeniku ali i o predmetu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija