Pregled bibliografske jedinice broj: 720460
Vrednovanje učenika u nastavi Govorništva
Vrednovanje učenika u nastavi Govorništva, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 720460 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrednovanje učenika u nastavi Govorništva
(Assesment of students in rhetoric classes)
Autori
Barbir, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2014
Stranica
40
Mentor
Pletikos Olof, Elenmari
Ključne riječi
govorništvo; vrednovanje; ocjenjivanje; povratna informacija; ciljevi nastave; ishodi učenja
(rhetoric; assesment; evaluation; feedback; teaching objectives; learning outcomes)
Sažetak
U diplomskom radu ˝Vrednovanje učenika u nastavi govorništva˝ ispitan je status govorništva kao predmeta u srednjoškolskim obrazovnim ustanovama u Hrvatskoj, načini vrednovanja učenika te ciljevi nastave i ishodi učenja suvremene nastave govorništva. Anketiranjem četiriju profesora govorništva došlo se do zaključka da se debati, kompoziciji govora i argumentaciji posvećuje najviše vremena. Praćenje učenika i davanje povratnih informacija najčešće se obavlja za kompoziciju govora, koja zauzima i najveći udio u konačnoj ocjeni. Rezultati pokazuju kako se profesori slažu da je optimalni način ocjenjivanja u govorništvu brojčana i opisna ocjena, a predlažu da se službeno razradi kurikulum predmeta i kriteriji vrednovanja učenika u nastavi govorništva, kako bi ono bilo što ujednačenije i uspješnije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija