Pregled bibliografske jedinice broj: 719329
Hofstedeove dimenzije – doprinos (su)konstrukciji interkulturalnog kurikuluma
Hofstedeove dimenzije – doprinos (su)konstrukciji interkulturalnog kurikuluma // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 61 (2015), 2; 97-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 719329 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hofstedeove dimenzije – doprinos (su)konstrukciji interkulturalnog kurikuluma
(Hofstede’s dimensions – contribution intercultural curriculum subconstruct)
Autori
Burai, Renata
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 61
(2015), 2;
97-107
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
kultura; identitet; interkulturalni identitet; interkulturalizam; društvene vrijednosti; kurikulum; interkulturalni kurikulum; dimenzije kulture Geerta Hofstedea
(culture; identity; intercultural identity; interculturalism; societal values; curriculum; intercultural curriculum; Geert Hofstede’s cultural dimensions)
Sažetak
Podaci koji se koriste u radu dobiveni su uz znanstveno-istraživački projekt „Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima“ u periodu 2007. do 2012. godine. Cilj ovog rada bio je definirati neke od bitnih odrednica sukonstrukcije interkulturalnog kurikuluma određivanjem obilježja nacionalne kulture mladih. U projektu je korišten upitnik, modificirani Hofstedeov model. Njegov se sadržaj odnosi na četiri dimenzije: hijerarhijsku distancu, muževnost/ženstvenost, individualizam/kolektivizam i kontrolu neizvjesnosti (anksioznosti). Na osnovu istraživanja navedenih dimenzija nacionalne kulture dolazi se do spoznaje o osnovnim obilježjima nacionalne kulture i vrijednostima koje se cijene u određenome društvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Renata Burai
(autor)