Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 719329

Hofstedeove dimenzije – doprinos (su)konstrukciji interkulturalnog kurikuluma


Burai, Renata
Hofstedeove dimenzije – doprinos (su)konstrukciji interkulturalnog kurikuluma // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 61 (2015), 2; 97-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 719329 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Hofstedeove dimenzije – doprinos (su)konstrukciji interkulturalnog kurikuluma
(Hofstede’s dimensions – contribution intercultural curriculum subconstruct)

Autori
Burai, Renata

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 61 (2015), 2; 97-107

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kultura; identitet; interkulturalni identitet; interkulturalizam; društvene vrijednosti; kurikulum; interkulturalni kurikulum; dimenzije kulture Geerta Hofstedea
(culture; identity; intercultural identity; interculturalism; societal values; curriculum; intercultural curriculum; Geert Hofstede’s cultural dimensions)

Sažetak
Podaci koji se koriste u radu dobiveni su uz znanstveno-istraživački projekt „Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima“ u periodu 2007. do 2012. godine. Cilj ovog rada bio je definirati neke od bitnih odrednica sukonstrukcije interkulturalnog kurikuluma određivanjem obilježja nacionalne kulture mladih. U projektu je korišten upitnik, modificirani Hofstedeov model. Njegov se sadržaj odnosi na četiri dimenzije: hijerarhijsku distancu, muževnost/ženstvenost, individualizam/kolektivizam i kontrolu neizvjesnosti (anksioznosti). Na osnovu istraživanja navedenih dimenzija nacionalne kulture dolazi se do spoznaje o osnovnim obilježjima nacionalne kulture i vrijednostima koje se cijene u određenome društvu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Renata Burai (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Burai, Renata
Hofstedeove dimenzije – doprinos (su)konstrukciji interkulturalnog kurikuluma // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 61 (2015), 2; 97-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Burai, R. (2015) Hofstedeove dimenzije – doprinos (su)konstrukciji interkulturalnog kurikuluma. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 61 (2), 97-107.
@article{article, author = {Burai, Renata}, year = {2015}, pages = {97-107}, keywords = {kultura, identitet, interkulturalni identitet, interkulturalizam, dru\v{s}tvene vrijednosti, kurikulum, interkulturalni kurikulum, dimenzije kulture Geerta Hofstedea}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {61}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {Hofstedeove dimenzije – doprinos (su)konstrukciji interkulturalnog kurikuluma}, keyword = {kultura, identitet, interkulturalni identitet, interkulturalizam, dru\v{s}tvene vrijednosti, kurikulum, interkulturalni kurikulum, dimenzije kulture Geerta Hofstedea} }
@article{article, author = {Burai, Renata}, year = {2015}, pages = {97-107}, keywords = {culture, identity, intercultural identity, interculturalism, societal values, curriculum, intercultural curriculum, Geert Hofstede’s cultural dimensions}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {61}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {Hofstede’s dimensions – contribution intercultural curriculum subconstruct}, keyword = {culture, identity, intercultural identity, interculturalism, societal values, curriculum, intercultural curriculum, Geert Hofstede’s cultural dimensions} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font