Pregled bibliografske jedinice broj: 718926
Uloga internetskog marketinga u izgradnji lojalnosti potrošača
Uloga internetskog marketinga u izgradnji lojalnosti potrošača, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 718926 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga internetskog marketinga u izgradnji lojalnosti potrošača
(The role of internet marketing in building consumers loyalty)
Autori
Marević, Ana-Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
18.09
Godina
2013
Stranica
65
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
internetski marketing; lojalnost; Amazon
(Internet marketing; loyalty; Amazon)
Sažetak
Internetski marketing zasniva se na ostvarivanju marketinških ciljeva pomoću digitalne tehnologije. Interaktivnost kao jedna od glavnih odrednica internetskog marketinga stvorila je novu ulogu potrošača – oni su aktivni stvaratelji sadržaja i njihov je utjecaj na ugled marke puno veći no prije. Potrošači samovoljno pristupaju poduzećima i postaju inicijatori komunikacije, a jednosmjerna komunikacija razvila se u dvosmjernu. Zadržavanje potrošača profitabilnije je od privlačenja novih. Lojalnost potrošača podrazumijeva da će potrošači, uzimajući u obzir pozitivno iskustvo i zadovoljstvo markom, u budućnosti ponovno kupiti i koristiti istu marku. Internetska stranica poduzeća sinonim je za poduzeće u digitalnom okruženju. Najvažnije je stvoriti relevantan sadržaj korisnicima, ali ne treba zaboraviti da ona istovremeno služi i za interakciju s potrošačima. Direktni marketing putem interneta podrazumijeva marketinšku komunikaciju s pojedinačnim potrošačima pri čemu je poruka u većoj ili manjoj mjeri personalizirana. Društveni mediji proširili su mogućnosti za upravljanje odnosima s potrošačima, što sa sobom povlači i potencijale za izgradnju lojalnosti potrošača. Temelje se na sadržaju stvorenom od strane potrošača. Proaktivna poduzeća pratit će aktivnosti potrošača na društvenim mrežama te iskoristiti njihove eventualne negativne kritike tako da unaprijede svoje usluge. Praksa izgradnje lojalnosti potrošača u digitalnom okruženju prikazana je na primjeru poduzeća Amazon.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija