Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 718871

Pozicioniranje maraka u kozmetičkoj industriji


Filipančić, Suzana
Pozicioniranje maraka u kozmetičkoj industriji, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 718871 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pozicioniranje maraka u kozmetičkoj industriji
(Brand positioning in the cosmetics industry)

Autori
Filipančić, Suzana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
17.09

Godina
2014

Stranica
84

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
funkcionalno pozicioniranje marke ; simboličko pozicioniranje marke ; percepcija potrošača ; ponašanje potrošača
(functional brand positioning ; symbolic brand positioning ; consumer perception ; consumer behaviour)

Sažetak
Cilj ovog rada je ispitati razliku između željenog pozicioniranja maraka L'Oréal Paris i Nivea, dviju od najuspješnijih maraka kozmetičke industrije i percipiranog pozicioniranja tih maraka od strane potrošača. U tu svrhu provedena su dva istraživanja. Prvo je provedeno istraživanje za stolom metodom analize slučaja, u svrhu analize pozicioniranja maraka L'Oréal Paris i Nivea. Nakon toga je provedeno terensko istraživanje instrumentom anketnog upitnika, gdje su se na prigodnom uzorku istražile preferencije potrošača o navedenim markama. Rezultati su pokazali preferenciju marke Nivea u odnosu na marku L'Oréal Paris, što se može objasniti specifičnošću tržišta krema za njegu kože lica, koje karakterizira privatna potrošnja i posljedično, prevladavajući utjecaj osobnih čimbenika u procesu kupovine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Filipančić, Suzana
Pozicioniranje maraka u kozmetičkoj industriji, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Filipančić, S. (2014) 'Pozicioniranje maraka u kozmetičkoj industriji', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Filipan\v{c}i\'{c}, Suzana}, year = {2014}, pages = {84}, keywords = {funkcionalno pozicioniranje marke, simboli\v{c}ko pozicioniranje marke, percepcija potro\v{s}a\v{c}a, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Pozicioniranje maraka u kozmeti\v{c}koj industriji}, keyword = {funkcionalno pozicioniranje marke, simboli\v{c}ko pozicioniranje marke, percepcija potro\v{s}a\v{c}a, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Filipan\v{c}i\'{c}, Suzana}, year = {2014}, pages = {84}, keywords = {functional brand positioning, symbolic brand positioning, consumer perception, consumer behaviour}, title = {Brand positioning in the cosmetics industry}, keyword = {functional brand positioning, symbolic brand positioning, consumer perception, consumer behaviour}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font