Pregled bibliografske jedinice broj: 718871
Pozicioniranje maraka u kozmetičkoj industriji
Pozicioniranje maraka u kozmetičkoj industriji, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 718871 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pozicioniranje maraka u kozmetičkoj industriji
(Brand positioning in the cosmetics industry)
Autori
Filipančić, Suzana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.09
Godina
2014
Stranica
84
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
funkcionalno pozicioniranje marke ; simboličko pozicioniranje marke ; percepcija potrošača ; ponašanje potrošača
(functional brand positioning ; symbolic brand positioning ; consumer perception ; consumer behaviour)
Sažetak
Cilj ovog rada je ispitati razliku između željenog pozicioniranja maraka L'Oréal Paris i Nivea, dviju od najuspješnijih maraka kozmetičke industrije i percipiranog pozicioniranja tih maraka od strane potrošača. U tu svrhu provedena su dva istraživanja. Prvo je provedeno istraživanje za stolom metodom analize slučaja, u svrhu analize pozicioniranja maraka L'Oréal Paris i Nivea. Nakon toga je provedeno terensko istraživanje instrumentom anketnog upitnika, gdje su se na prigodnom uzorku istražile preferencije potrošača o navedenim markama. Rezultati su pokazali preferenciju marke Nivea u odnosu na marku L'Oréal Paris, što se može objasniti specifičnošću tržišta krema za njegu kože lica, koje karakterizira privatna potrošnja i posljedično, prevladavajući utjecaj osobnih čimbenika u procesu kupovine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija