Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 718190

Ponašanje potrošača u višekanalnom okruženju prilikom kupovine obuće


Baloković, Jakov
Ponašanje potrošača u višekanalnom okruženju prilikom kupovine obuće, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 718190 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ponašanje potrošača u višekanalnom okruženju prilikom kupovine obuće
(Research on multichannel consumer behaviour when purchasing footwear)

Autori
Baloković, Jakov

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2014

Stranica
80

Mentor
Petljak, Kristina

Ključne riječi
višekanalna maloprodaja; ponašanje potrošača; kupovni proces; internet kupovina; maloprodaja obuće
(multi-channel retail; consumer behaviour; purchasing process; internet purchase; footwear retail)

Sažetak
Predmet ovog diplomskog rada je ponašanje potrošača u višekanalnom okruženju prilikom kupovine obuće. Višekanalno okruženje podrazumijeva pristup maloprodavača na tržištu putem dva ili više distribucijska kanala, pomoću kojih svoje proizvode nudi potrošačima. Takav oblik poslovanja vrlo je aktualan i predstavlja rastući trend u maloprodaji diljem svijeta. U teorijskom dijelu rada, analizira se višekanalna maloprodaja, njen povijesni razvoj, prednosti i nedostaci. Cilj ovog rada je prepoznati navike i stavove potrošača prilikom kupovine obuće u takvom okruženju, za što je poslužilo empirijsko istraživanje provedeno putem online anketnog upitnika. Istraživanje je provedeno putem društvene mreže Facebook, a uzorak su činili potrošači maloprodavača obuće Shooster, čije je višekanalno poslovanje u radu također predstavljeno. U istraživanju je sudjelovalo 104 ispitanika. Istraživanje je pokazalo važnu ulogu internet prodajnog kanala u fazama uočavanja potrebe za novom obućom, kao i u fazi traženja informacija ili uspoređivanja proizvoda, međutim vrlo malu zastupljenost tog prodajnog kanala u završnoj fazi kupovnog procesa. Fizičke prodavaonice, za ovakvu vrstu asortimana kakav je obuća, i dalje predstavljaju dominatan prodajni kanal.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Petljak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Baloković, Jakov
Ponašanje potrošača u višekanalnom okruženju prilikom kupovine obuće, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Baloković, J. (2014) 'Ponašanje potrošača u višekanalnom okruženju prilikom kupovine obuće', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Balokovi\'{c}, Jakov}, year = {2014}, pages = {80}, keywords = {vi\v{s}ekanalna maloprodaja, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, kupovni proces, internet kupovina, maloprodaja obu\'{c}e}, title = {Pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a u vi\v{s}ekanalnom okru\v{z}enju prilikom kupovine obu\'{c}e}, keyword = {vi\v{s}ekanalna maloprodaja, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, kupovni proces, internet kupovina, maloprodaja obu\'{c}e}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Balokovi\'{c}, Jakov}, year = {2014}, pages = {80}, keywords = {multi-channel retail, consumer behaviour, purchasing process, internet purchase, footwear retail}, title = {Research on multichannel consumer behaviour when purchasing footwear}, keyword = {multi-channel retail, consumer behaviour, purchasing process, internet purchase, footwear retail}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font