Pregled bibliografske jedinice broj: 717828
Utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na stav i kupovinu prirodnih proizvoda za ljepotu
Utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na stav i kupovinu prirodnih proizvoda za ljepotu, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 717828 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na stav i kupovinu prirodnih proizvoda za ljepotu
(Impact of health awareness and ecological awareness of women as a consumer on attitude and buying natural beauty products)
Autori
Čut, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2014
Stranica
82.
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
osviještenost o zdravlju; ekološka osviještenost; prirodni proizvodi za ljepotu; važnost značajki proizvoda; stavovi prema proizvodima
(health counsciousness; environmental counsciousness; natural beauty products; importance of product attributes; product attitude)
Sažetak
Primarno istraživanje provedeno je na uzorku od 113 žena od 18 do 55 godina starosti na području Zagreba i okolice. Istraživanjem je utvrđen jak utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na kupovinu prirodnih proizvoda za ljepotu te stav žena kao potrošača prema prirodnim proizvodima za ljepotu u Hrvatskoj te su rezultati uspoređeni sa sekundarnim podacima. Rezultati pokazuju da osviještenost o zdravlju i ekološka osviještenost pozitivno utječu na stav žena kao potrošača prirodnih proizvoda za ljepotu, na važnost značajki prirodnih proizvoda za ljepotu zbog čega žene kao potrošači jesu uključene u kupovni proces takvih proizvoda. Znači da što je veća osviještenost o zdravlju i ekološka osviještenost, stav potrošača prema prirodnim proizvodima za ljepotu je pozitivniji i veća je uključenost potrošača pri kupovini takvih proizvoda. Rezultati anketa ispitanica također su analizirani s obzirom na dob, obrazovanje, zanimanje te dohodak te su tako između ostalog utvrđene razlike u stavovima i kupovini prirodnih proizvoda za ljepotu ovisno o demografskoj strukturi ispitanica.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija