Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 717828

Utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na stav i kupovinu prirodnih proizvoda za ljepotu


Čut, Andrea
Utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na stav i kupovinu prirodnih proizvoda za ljepotu, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 717828 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na stav i kupovinu prirodnih proizvoda za ljepotu
(Impact of health awareness and ecological awareness of women as a consumer on attitude and buying natural beauty products)

Autori
Čut, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
30.09

Godina
2014

Stranica
82.

Mentor
Pandža Bajs, Irena

Ključne riječi
osviještenost o zdravlju; ekološka osviještenost; prirodni proizvodi za ljepotu; važnost značajki proizvoda; stavovi prema proizvodima
(health counsciousness; environmental counsciousness; natural beauty products; importance of product attributes; product attitude)

Sažetak
Primarno istraživanje provedeno je na uzorku od 113 žena od 18 do 55 godina starosti na području Zagreba i okolice. Istraživanjem je utvrđen jak utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na kupovinu prirodnih proizvoda za ljepotu te stav žena kao potrošača prema prirodnim proizvodima za ljepotu u Hrvatskoj te su rezultati uspoređeni sa sekundarnim podacima. Rezultati pokazuju da osviještenost o zdravlju i ekološka osviještenost pozitivno utječu na stav žena kao potrošača prirodnih proizvoda za ljepotu, na važnost značajki prirodnih proizvoda za ljepotu zbog čega žene kao potrošači jesu uključene u kupovni proces takvih proizvoda. Znači da što je veća osviještenost o zdravlju i ekološka osviještenost, stav potrošača prema prirodnim proizvodima za ljepotu je pozitivniji i veća je uključenost potrošača pri kupovini takvih proizvoda. Rezultati anketa ispitanica također su analizirani s obzirom na dob, obrazovanje, zanimanje te dohodak te su tako između ostalog utvrđene razlike u stavovima i kupovini prirodnih proizvoda za ljepotu ovisno o demografskoj strukturi ispitanica.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Pandža Bajs (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čut, Andrea
Utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na stav i kupovinu prirodnih proizvoda za ljepotu, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Čut, A. (2014) 'Utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na stav i kupovinu prirodnih proizvoda za ljepotu', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}ut, Andrea}, year = {2014}, pages = {82.}, keywords = {osvije\v{s}tenost o zdravlju, ekolo\v{s}ka osvije\v{s}tenost, prirodni proizvodi za ljepotu, va\v{z}nost zna\v{c}ajki proizvoda, stavovi prema proizvodima}, title = {Utjecaj osvije\v{s}tenosti o zdravlju i ekolo\v{s}ke osvije\v{s}tenosti \v{z}ena kao potro\v{s}a\v{c}a na stav i kupovinu prirodnih proizvoda za ljepotu}, keyword = {osvije\v{s}tenost o zdravlju, ekolo\v{s}ka osvije\v{s}tenost, prirodni proizvodi za ljepotu, va\v{z}nost zna\v{c}ajki proizvoda, stavovi prema proizvodima}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}ut, Andrea}, year = {2014}, pages = {82.}, keywords = {health counsciousness, environmental counsciousness, natural beauty products, importance of product attributes, product attitude}, title = {Impact of health awareness and ecological awareness of women as a consumer on attitude and buying natural beauty products}, keyword = {health counsciousness, environmental counsciousness, natural beauty products, importance of product attributes, product attitude}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font