Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 717827

Analiza čimbenika koji utječu na zadovoljstvo mladih obitelji kupnjom u trgovačkim lancima


Pribolšan, Mateja
Analiza čimbenika koji utječu na zadovoljstvo mladih obitelji kupnjom u trgovačkim lancima, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 717827 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza čimbenika koji utječu na zadovoljstvo mladih obitelji kupnjom u trgovačkim lancima
(Analysis of factors affecting the buying satisfaction of young families in retail stores)

Autori
Pribolšan, Mateja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
25.09

Godina
2014

Stranica
52

Mentor
Pandža Bajs, Irena

Ključne riječi
zadovoljstvo kupaca; lojalnost; čimbenici zadovoljstva kupaca; trgovački lanac
(customer satisfaction; loyalty; customer satisfaction factors; retail store)

Sažetak
Ciljevi istraživanja su bili utvrditi stupanj zadovoljstva mladih obitelji sa djecom od 0-9 godina i istražiti koji trgovački lanac, generira najzadovoljnije kupce. Čimbenici koje su mlade obitelji ocijenjivale su: uslužnost osoblja, konkurentnost cijena, radno vrijeme, protočnost blagajni, čistoća i urednost prodajnog prostora, ponuda i kvaliteta proizvoda, jednostavnost snalaženja, educiranost osoblja, blizina lokacije trgovačkog lanca i osjećaj važnosti svakog kupca. Metoda istraživanja je online (internetska) anketa. Instrument pomoću kojeg su prikupljeni podaci je anketni upitnik kojeg je ispunila 491 osoba različite dobi, spola, obrazovnog i materijalnog statusa. Istraživanje se odnosilo na šest trgovačkih lanaca a to su: Konzum, Kaufland, Lidl, Interspar, Plodine i Mercator. Istraživanjem je dokazano da su najvažniji čimbenici koji uzrokuju zadovoljstvo pogodno radno vrijeme, protočnost blagajni i blizina lokacije trgovačkog lanca. Najmanje zadovoljstvo je utvrĎeno čimbenikom zaposlenika, njihovom uslužnošću i educiranošću te osjećajem važnosti koji bi trebali usmjeriti na svakoga kupca. Kada govorimo o dodatnim usluga obiteljima s malom djecom od 0-9 godina je najvažnije parkiralište, zatim bankomat, sadržaji za djecu, pa plaćanje na rate dok im je najmanje važan čimbenik kafić. Sadržaji za djecu su čimbenik koji bi trebalo poboljšati jer je u svih šest trgovačkih lanaca najlošije ocijenjen. Tvrdnja sa kojom su se u najvećoj mjeri složili ispitanici se odnosi na akcijske cijene koje su im izuzetno važne te ih dodatno potiču na kupnju u trgovačkom lancu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Pandža Bajs (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pribolšan, Mateja
Analiza čimbenika koji utječu na zadovoljstvo mladih obitelji kupnjom u trgovačkim lancima, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Pribolšan, M. (2014) 'Analiza čimbenika koji utječu na zadovoljstvo mladih obitelji kupnjom u trgovačkim lancima', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pribol\v{s}an, Mateja}, year = {2014}, pages = {52}, keywords = {zadovoljstvo kupaca, lojalnost, \v{c}imbenici zadovoljstva kupaca, trgova\v{c}ki lanac}, title = {Analiza \v{c}imbenika koji utje\v{c}u na zadovoljstvo mladih obitelji kupnjom u trgova\v{c}kim lancima}, keyword = {zadovoljstvo kupaca, lojalnost, \v{c}imbenici zadovoljstva kupaca, trgova\v{c}ki lanac}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pribol\v{s}an, Mateja}, year = {2014}, pages = {52}, keywords = {customer satisfaction, loyalty, customer satisfaction factors, retail store}, title = {Analysis of factors affecting the buying satisfaction of young families in retail stores}, keyword = {customer satisfaction, loyalty, customer satisfaction factors, retail store}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font