Pregled bibliografske jedinice broj: 717139
Percepcija potrošača o premijskim privatnim marakama u kategoriji konditorskog proizvoda
Percepcija potrošača o premijskim privatnim marakama u kategoriji konditorskog proizvoda, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 717139 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija potrošača o premijskim privatnim marakama u kategoriji konditorskog proizvoda
(Consumer perception of premium private labels in category of confectionary)
Autori
Ribičić, Andrej
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
23.09
Godina
2014
Stranica
73
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
premijske privatne marke; percepcija; čokolada; upravljanje markama
(private label; perception; chocolate; brand management)
Sažetak
Ciljevi ovog rada bili su otkriti kako potrošači u Hrvatskoj percipiraju premijske privatne marke te od kakvog je to utjecaja na maloprodavače, a istraživanje je pokazalo da pozicija premijskih privatnih maraka nije još uvijek na razini na kojoj bi možda maloprodavači voljeli da bude jer još uvijek ne postoji jasna distinkcija u svijesti potrošača između premijskih privatnih maraka i oponašajućih, a u usporedbi s proizvođačkim markama, premijske privatne marke su još uvijek u podređenom položaju. Potrebno je uložiti još više sredstava i znanja da bi postale ono što mogu postati- a to je vrijedan element diferencijacije od konkurencije i izgradnje lojalnosti potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija