Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 717139

Percepcija potrošača o premijskim privatnim marakama u kategoriji konditorskog proizvoda


Ribičić, Andrej
Percepcija potrošača o premijskim privatnim marakama u kategoriji konditorskog proizvoda, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 717139 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija potrošača o premijskim privatnim marakama u kategoriji konditorskog proizvoda
(Consumer perception of premium private labels in category of confectionary)

Autori
Ribičić, Andrej

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
23.09

Godina
2014

Stranica
73

Mentor
Pandža Bajs, Irena

Ključne riječi
premijske privatne marke; percepcija; čokolada; upravljanje markama
(private label; perception; chocolate; brand management)

Sažetak
Ciljevi ovog rada bili su otkriti kako potrošači u Hrvatskoj percipiraju premijske privatne marke te od kakvog je to utjecaja na maloprodavače, a istraživanje je pokazalo da pozicija premijskih privatnih maraka nije još uvijek na razini na kojoj bi možda maloprodavači voljeli da bude jer još uvijek ne postoji jasna distinkcija u svijesti potrošača između premijskih privatnih maraka i oponašajućih, a u usporedbi s proizvođačkim markama, premijske privatne marke su još uvijek u podređenom položaju. Potrebno je uložiti još više sredstava i znanja da bi postale ono što mogu postati- a to je vrijedan element diferencijacije od konkurencije i izgradnje lojalnosti potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Pandža Bajs (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ribičić, Andrej
Percepcija potrošača o premijskim privatnim marakama u kategoriji konditorskog proizvoda, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Ribičić, A. (2014) 'Percepcija potrošača o premijskim privatnim marakama u kategoriji konditorskog proizvoda', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ribi\v{c}i\'{c}, Andrej}, year = {2014}, pages = {73}, keywords = {premijske privatne marke, percepcija, \v{c}okolada, upravljanje markama}, title = {Percepcija potro\v{s}a\v{c}a o premijskim privatnim marakama u kategoriji konditorskog proizvoda}, keyword = {premijske privatne marke, percepcija, \v{c}okolada, upravljanje markama}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ribi\v{c}i\'{c}, Andrej}, year = {2014}, pages = {73}, keywords = {private label, perception, chocolate, brand management}, title = {Consumer perception of premium private labels in category of confectionary}, keyword = {private label, perception, chocolate, brand management}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font