Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 716662

Pilot primjena Ljestvice probira za visokofunkcionirajući autizam kod učenika


Klarin, Blanka
Pilot primjena Ljestvice probira za visokofunkcionirajući autizam kod učenika, 2014., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski, Zagreb


CROSBI ID: 716662 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pilot primjena Ljestvice probira za visokofunkcionirajući autizam kod učenika
(Pilot use of School-Age Autism Screenig Inventory for High Functioning Students)

Autori
Klarin, Blanka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski

Mjesto
Zagreb

Datum
22.09

Godina
2014

Stranica
44

Mentor
Jasmina Ivšac Pavliša ; Sanja Šimleša

Ključne riječi
probir; poremećaji iz autističnog spektra; visokofunkcionirajući autizam; sociometrija; akademski uspjeh
(screening; ASD; high-functioning autism; sociometry; academic achievement)

Sažetak
Dijagnostika poremećaja iz autističnog spektra težak je i iscrpljujući proces osobito kad nisu dostupni svi potrebni materijali. U posljednjih nekoliko godina sve veći se napredak događa u dijagnostici ovih poremećaja, što zbog boljih dijagnostičkih kriterija, što zbog novih dijagnostičkih i probirnih instrumenata koji se razvijaju. Jedna takva ljestvica probira bila je u fokusu ovog istraživačkog rada. Ljestvica probira za visokofuncionirajući autizam (SAASIHFS) kanadski je materijal koji se koristi kao dio probira za visokofunkcionirajućeg autizma kojeg stručnjaci još teže dijagnosticiraju s obzirom na blaže simptome. U ovom je istraživanju SAASI-HFS primijenjen na populaciji djece urednog razvoja koja pohađaju niže razrede osnovne škole. Uz to, napravljen je i sociometrijski test, odnosno ispitan socijalni status svakog djeteta u grupi te su prikupljeni podaci o akademskom uspjehu svakog učenika. Rezultati ukazuju da postoji povezanost između socijalnog statusa učenika i socijalnog razumijevanja. Ovo je bio pretkorak u standardizaciji ovog materijala za primjenu u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-1081870-2627 - Kognitivni i jezični razvoj u djece s neurorazvojnim rizikom (Ljubešić, Marta, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanja Šimleša (mentor)

Avatar Url Jasmina Ivšac Pavliša (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Klarin, Blanka
Pilot primjena Ljestvice probira za visokofunkcionirajući autizam kod učenika, 2014., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski, Zagreb
Klarin, B. (2014) 'Pilot primjena Ljestvice probira za visokofunkcionirajući autizam kod učenika', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Klarin, Blanka}, year = {2014}, pages = {44}, keywords = {probir, poreme\'{c}aji iz autisti\v{c}nog spektra, visokofunkcioniraju\'{c}i autizam, sociometrija, akademski uspjeh}, title = {Pilot primjena Ljestvice probira za visokofunkcioniraju\'{c}i autizam kod u\v{c}enika}, keyword = {probir, poreme\'{c}aji iz autisti\v{c}nog spektra, visokofunkcioniraju\'{c}i autizam, sociometrija, akademski uspjeh}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Klarin, Blanka}, year = {2014}, pages = {44}, keywords = {screening, ASD, high-functioning autism, sociometry, academic achievement}, title = {Pilot use of School-Age Autism Screenig Inventory for High Functioning Students}, keyword = {screening, ASD, high-functioning autism, sociometry, academic achievement}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font