Pregled bibliografske jedinice broj: 716473
Analiza učinaka promocijskih tehnika na odlučivanje o kupnji osiguranja
Analiza učinaka promocijskih tehnika na odlučivanje o kupnji osiguranja, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 716473 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza učinaka promocijskih tehnika na odlučivanje o kupnji osiguranja
(The impact of promotional Techniques on Insurance Buying)
Autori
Jelušić, Boris
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
22.09
Godina
2014
Stranica
90
Mentor
Jelenc, Lara
Ključne riječi
Oglašavanje; prodaja; proces odlučivanja o kupnji
(Advertising; sales; buying decision-making process)
Sažetak
U radu se analiziraju pojmovi kao što su unaprijeđenje prodaje, oglašavanje te njihov utjecaj na proces odlučivanja o kupnji osiguranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Lara Jelenc
(mentor)