Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 716473

Analiza učinaka promocijskih tehnika na odlučivanje o kupnji osiguranja


Jelušić, Boris
Analiza učinaka promocijskih tehnika na odlučivanje o kupnji osiguranja, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 716473 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza učinaka promocijskih tehnika na odlučivanje o kupnji osiguranja
(The impact of promotional Techniques on Insurance Buying)

Autori
Jelušić, Boris

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
22.09

Godina
2014

Stranica
90

Mentor
Jelenc, Lara

Ključne riječi
Oglašavanje; prodaja; proces odlučivanja o kupnji
(Advertising; sales; buying decision-making process)

Sažetak
U radu se analiziraju pojmovi kao što su unaprijeđenje prodaje, oglašavanje te njihov utjecaj na proces odlučivanja o kupnji osiguranja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Lara Jelenc (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jelušić, Boris
Analiza učinaka promocijskih tehnika na odlučivanje o kupnji osiguranja, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Jelušić, B. (2014) 'Analiza učinaka promocijskih tehnika na odlučivanje o kupnji osiguranja', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jelu\v{s}i\'{c}, Boris}, year = {2014}, pages = {90}, keywords = {Ogla\v{s}avanje, prodaja, proces odlu\v{c}ivanja o kupnji}, title = {Analiza u\v{c}inaka promocijskih tehnika na odlu\v{c}ivanje o kupnji osiguranja}, keyword = {Ogla\v{s}avanje, prodaja, proces odlu\v{c}ivanja o kupnji}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jelu\v{s}i\'{c}, Boris}, year = {2014}, pages = {90}, keywords = {Advertising, sales, buying decision-making process}, title = {The impact of promotional Techniques on Insurance Buying}, keyword = {Advertising, sales, buying decision-making process}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font