Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 716355

Upravljanje markom prirodne negazirane mineralne vode


Bekavac, Mara
Upravljanje markom prirodne negazirane mineralne vode, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 716355 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje markom prirodne negazirane mineralne vode
(Brand management of natural non carbonated mineral waters)

Autori
Bekavac, Mara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
22.09

Godina
2014

Stranica
86

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
Upravljanje markama; emocije; emocionalne asocijacije marke; funkcionalne asocijacije marke; Jana
(brand management; emotions; emotional brand associations; functional brand associations; Jana)

Sažetak
Cilj je rada istražiti ima li u upravljanju markom izgradnja emocionalnih asocijacija važnu ulogu u utjecanju na stavove i percepciju potrošača. Navedeno istraživanje se provodi na primjeru prirodne negazirane vode Jana. U radu se prvo teorijski obrađuje i definira pojam emocija i utjecaj na potrošača u upravljanju markom. Zatim se pozornost daje analizi izgradnje funkcionalnih i emocionalnih asocijacija, a naglasak se stavlja na detaljniji pregled primjera vodećih proizvođača negaziranih mineralnih voda u Europi i Hrvatskoj. Ovdje se posebno fokusira na primjer marke Jana kroz pregled aktivnosti iz područja marketinške komunikacije, od lansiranja proizvoda na tržište do danas. U posljednjem dijelu rada analiziraju se rezultati istraživanja kako bi se provjerile postavljene hipoteze. U cijelom radu je naglasak na emocijama koje se sve više koriste u upravljanju markama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bekavac, Mara
Upravljanje markom prirodne negazirane mineralne vode, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Bekavac, M. (2014) 'Upravljanje markom prirodne negazirane mineralne vode', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bekavac, Mara}, year = {2014}, pages = {86}, keywords = {Upravljanje markama, emocije, emocionalne asocijacije marke, funkcionalne asocijacije marke, Jana}, title = {Upravljanje markom prirodne negazirane mineralne vode}, keyword = {Upravljanje markama, emocije, emocionalne asocijacije marke, funkcionalne asocijacije marke, Jana}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bekavac, Mara}, year = {2014}, pages = {86}, keywords = {brand management, emotions, emotional brand associations, functional brand associations, Jana}, title = {Brand management of natural non carbonated mineral waters}, keyword = {brand management, emotions, emotional brand associations, functional brand associations, Jana}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font