Pregled bibliografske jedinice broj: 716174
Upravljanje odnosima s kupcima u maloprodaji pretežno prehrambenih proizvoda
Upravljanje odnosima s kupcima u maloprodaji pretežno prehrambenih proizvoda, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 716174 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje odnosima s kupcima u maloprodaji pretežno prehrambenih proizvoda
(Customer relationship management in food retail)
Autori
Galešić, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
19.09
Godina
2014
Stranica
61
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
upravljanje odnosima s kupcima; maloprodajno tržište; maloprodaja pretežno prehrambenih proizvoda
(customer relationship management; retail market; food retail)
Sažetak
Ovim radom analizira se upravljanje odnosima s kupcima u maloprodaji pretežno prehrambenih proizvoda te se ispituje na koji način maloprodajna poduzeća koriste programe upravljanja odnosima s kupcima. Upravljanje odnosima s kupcima u svijetu i Hrvatskoj sve više dobiva na važnosti i predstavlja način ostvarivanja konkurentske prednosti na tržištu. U radu su prikazane vrste upravljanja odnosima s kupcima, na koji način se upravljanje odnosima s kupcima implementira u poslovanje poduzeća te koje rezultate donosi. Također, prikazani su i koraci kroz koje poduzeća prolaze kako bi implementacija upravljanja odnosima s kupcima bila uspješna te stvorila lojalnost potrošača. Primarno istraživanje provedeno je sa stručnom osobom koja se bavi razvojem softvera za upravljanje odnosima s kupcima. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju da je upravljanje odnosima s kupcima u maloprodaji novi način poslovanja, odnosno da je upravljanje odnosima s kupcima još uvijek u fazi razvijanja zbog svoje specifičnosti, neidentificiranog kupca. Potrebna su daljnja istraživanja na temu kako bi se donijeli precizniji zaključci i identificirao način na koji maloprodajni trgovački lanci prikupljaju i analiziraju podatke, donose odluke te koju korist imaju od upravljanja odnosima s kupcima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina