Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 716174

Upravljanje odnosima s kupcima u maloprodaji pretežno prehrambenih proizvoda


Galešić, Mario
Upravljanje odnosima s kupcima u maloprodaji pretežno prehrambenih proizvoda, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 716174 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje odnosima s kupcima u maloprodaji pretežno prehrambenih proizvoda
(Customer relationship management in food retail)

Autori
Galešić, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
19.09

Godina
2014

Stranica
61

Mentor
Petljak, Kristina

Ključne riječi
upravljanje odnosima s kupcima; maloprodajno tržište; maloprodaja pretežno prehrambenih proizvoda
(customer relationship management; retail market; food retail)

Sažetak
Ovim radom analizira se upravljanje odnosima s kupcima u maloprodaji pretežno prehrambenih proizvoda te se ispituje na koji način maloprodajna poduzeća koriste programe upravljanja odnosima s kupcima. Upravljanje odnosima s kupcima u svijetu i Hrvatskoj sve više dobiva na važnosti i predstavlja način ostvarivanja konkurentske prednosti na tržištu. U radu su prikazane vrste upravljanja odnosima s kupcima, na koji način se upravljanje odnosima s kupcima implementira u poslovanje poduzeća te koje rezultate donosi. Također, prikazani su i koraci kroz koje poduzeća prolaze kako bi implementacija upravljanja odnosima s kupcima bila uspješna te stvorila lojalnost potrošača. Primarno istraživanje provedeno je sa stručnom osobom koja se bavi razvojem softvera za upravljanje odnosima s kupcima. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju da je upravljanje odnosima s kupcima u maloprodaji novi način poslovanja, odnosno da je upravljanje odnosima s kupcima još uvijek u fazi razvijanja zbog svoje specifičnosti, neidentificiranog kupca. Potrebna su daljnja istraživanja na temu kako bi se donijeli precizniji zaključci i identificirao način na koji maloprodajni trgovački lanci prikupljaju i analiziraju podatke, donose odluke te koju korist imaju od upravljanja odnosima s kupcima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Petljak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Galešić, Mario
Upravljanje odnosima s kupcima u maloprodaji pretežno prehrambenih proizvoda, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Galešić, M. (2014) 'Upravljanje odnosima s kupcima u maloprodaji pretežno prehrambenih proizvoda', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gale\v{s}i\'{c}, Mario}, year = {2014}, pages = {61}, keywords = {upravljanje odnosima s kupcima, maloprodajno tr\v{z}i\v{s}te, maloprodaja prete\v{z}no prehrambenih proizvoda}, title = {Upravljanje odnosima s kupcima u maloprodaji prete\v{z}no prehrambenih proizvoda}, keyword = {upravljanje odnosima s kupcima, maloprodajno tr\v{z}i\v{s}te, maloprodaja prete\v{z}no prehrambenih proizvoda}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gale\v{s}i\'{c}, Mario}, year = {2014}, pages = {61}, keywords = {customer relationship management, retail market, food retail}, title = {Customer relationship management in food retail}, keyword = {customer relationship management, retail market, food retail}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font