Pregled bibliografske jedinice broj: 716173
Franšizam kao strategija poduzetništva
Franšizam kao strategija poduzetništva, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 716173 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Franšizam kao strategija poduzetništva
(Franchising as an entrepreneur strategy)
Autori
Kosir, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
19.09
Godina
2014
Stranica
38
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
strategija; franšizam
(strategy; Franchising)
Sažetak
Postoje tri moguća načina za započeti posao: osnivanje novog poduzeća, kupnja postojećeg poduzeća ili kupnja franšize. Franšiza se javlja kada franšizor svoje trgovačko ime i svoj način poslovanja daje na korištenje određenoj osobi ili grupi, franšizantu, koji se slaže da će poslovati po uvjetima iz ugovora o franšizi. Postoje različite vrste franšiza. U posljednje vrijeme, franšiza dobiva sve više na značenju i raste čak brže nego ukupno gospodarstvo. Franšizno poslovanje u Hrvatskoj još uvijek je u ranoj fazi razvoja. Unatoč tome, postoje neka poduzeća, kao što je Biovega d.o.o., koja uspješno posluju putem franšiznog sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Završni rad, preddiplomski stručni studij Poslovne ekonomije, smjer Računovodstvo i financije