Pregled bibliografske jedinice broj: 716001
Stavovi učitelja i nastavnika o različitim metodama rada s darovitim učenicima
Stavovi učitelja i nastavnika o različitim metodama rada s darovitim učenicima, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 716001 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učitelja i nastavnika o različitim metodama rada s darovitim učenicima
(Teacher Attitudes about Methods for Working with Gifted Students)
Autori
Domazet, Mia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
16.09
Godina
2014
Stranica
50
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
daroviti učenici; obrazovanje darovitih; kompetencije učitelja i nastavnika
(Gifted Students; Gifted Education; Teacher Competence)
Sažetak
Diplomski rad pod nazivom „Stavovi učitelja i nastavnika o različitim metodama rada s darovitim učenicima'' podijeljen je u dva dijela. Prvi dio tematizira opće postavke darovitosti, njihova obilježja, postupke otkrivanja darovitih učenika, nastavne metode te obrazovne strategije koje se koriste u radu s darovitima. U radu je dan prikaz zakonskih odrednica i pratećih dokumenata putem kojih se regulira potpora odgoju i obrazovanju darovitih u Republici Hrvatskoj. Za potrebe diplomskog rada provedeno je kvantitativno istraživanje. Upitnik je u pet osnovnih škola na području Solina i grada Kaštela, te je obuhvaćeno 119 nastavnika predmetne i razredne nastave. Cilj provedenog istraživanja je bio napraviti analizu stavova učitelja razredne nastave i predmetnih nastavnika o različitim metodama i strategijama rada s darovitim učenicima te se nastojalo utvrditi postoji li razlika u razmišljanju i stavovima s obzirom na struku, dob te radno iskustvo ispitanika. Kada je riječ o stavovima o metodama koje se koriste u radu s darovitim učenicima, utvrđeno je da učitelji razredne nastave u većoj mjeri od predmetnih nastavnika, imaju pozitivne stavove o primjenjivosti određenih metoda i strategija u radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija