Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 716001

Stavovi učitelja i nastavnika o različitim metodama rada s darovitim učenicima


Domazet, Mia
Stavovi učitelja i nastavnika o različitim metodama rada s darovitim učenicima, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 716001 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učitelja i nastavnika o različitim metodama rada s darovitim učenicima
(Teacher Attitudes about Methods for Working with Gifted Students)

Autori
Domazet, Mia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
16.09

Godina
2014

Stranica
50

Mentor
Batarelo Kokić, Ivana

Ključne riječi
daroviti učenici; obrazovanje darovitih; kompetencije učitelja i nastavnika
(Gifted Students; Gifted Education; Teacher Competence)

Sažetak
Diplomski rad pod nazivom „Stavovi učitelja i nastavnika o različitim metodama rada s darovitim učenicima'' podijeljen je u dva dijela. Prvi dio tematizira opće postavke darovitosti, njihova obilježja, postupke otkrivanja darovitih učenika, nastavne metode te obrazovne strategije koje se koriste u radu s darovitima. U radu je dan prikaz zakonskih odrednica i pratećih dokumenata putem kojih se regulira potpora odgoju i obrazovanju darovitih u Republici Hrvatskoj. Za potrebe diplomskog rada provedeno je kvantitativno istraživanje. Upitnik je u pet osnovnih škola na području Solina i grada Kaštela, te je obuhvaćeno 119 nastavnika predmetne i razredne nastave. Cilj provedenog istraživanja je bio napraviti analizu stavova učitelja razredne nastave i predmetnih nastavnika o različitim metodama i strategijama rada s darovitim učenicima te se nastojalo utvrditi postoji li razlika u razmišljanju i stavovima s obzirom na struku, dob te radno iskustvo ispitanika. Kada je riječ o stavovima o metodama koje se koriste u radu s darovitim učenicima, utvrđeno je da učitelji razredne nastave u većoj mjeri od predmetnih nastavnika, imaju pozitivne stavove o primjenjivosti određenih metoda i strategija u radu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Domazet, Mia
Stavovi učitelja i nastavnika o različitim metodama rada s darovitim učenicima, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Domazet, M. (2014) 'Stavovi učitelja i nastavnika o različitim metodama rada s darovitim učenicima', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Domazet, Mia}, year = {2014}, pages = {50}, keywords = {daroviti u\v{c}enici, obrazovanje darovitih, kompetencije u\v{c}itelja i nastavnika}, title = {Stavovi u\v{c}itelja i nastavnika o razli\v{c}itim metodama rada s darovitim u\v{c}enicima}, keyword = {daroviti u\v{c}enici, obrazovanje darovitih, kompetencije u\v{c}itelja i nastavnika}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Domazet, Mia}, year = {2014}, pages = {50}, keywords = {Gifted Students, Gifted Education, Teacher Competence}, title = {Teacher Attitudes about Methods for Working with Gifted Students}, keyword = {Gifted Students, Gifted Education, Teacher Competence}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font