Pregled bibliografske jedinice broj: 715951
Specifičnosti upravljanja ključnim kupcima u prehrambenoj industriji
Specifičnosti upravljanja ključnim kupcima u prehrambenoj industriji, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 715951 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti upravljanja ključnim kupcima u prehrambenoj industriji
(Specifities of key account management in food industry)
Autori
Barberić, Karlo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.09
Godina
2014
Stranica
51
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
upravljanje ključnim kupcima; prehrambena industrija; poduzeće
(key account management; food industry; company)
Sažetak
Upravljanje odnosima s kupcima postao je neizostavan dio suvremenog poslovanja. Podrijetlo upravljanja odnosima s ključnim kupcima možemo pronaći u dobavljačevom shvaćanju kako nisu svi kupci isti već da neki generiraju veće koristi od drugih. Prirodna posljedica je da dobavljači često posvećuju većinu svojih resursa ključnom portfelju klijenata koji predstavljaju najviši udio prihoda. Želja tvrtke treba biti pretvaranje postojećih i potencijalnih kupaca u vjerne kupce koji će na kraju postati i zagovornici i uz pomoć kojih će se potencijalni kupci pretvarati u vjerne. Korištenjem takvog pristupa organizacija si može osigurati konkurentsku prednost, ali i prosperitet svih interesnih skupina koji su u kontaktu s njom. Cilj ovog rada je prikazati način na koji se provodi upravljanje ključnim kupcima na primjeru poduzeća iz prehrambene industrije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina