Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 715951

Specifičnosti upravljanja ključnim kupcima u prehrambenoj industriji


Barberić, Karlo
Specifičnosti upravljanja ključnim kupcima u prehrambenoj industriji, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 715951 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Specifičnosti upravljanja ključnim kupcima u prehrambenoj industriji
(Specifities of key account management in food industry)

Autori
Barberić, Karlo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.09

Godina
2014

Stranica
51

Mentor
Petljak, Kristina

Ključne riječi
upravljanje ključnim kupcima; prehrambena industrija; poduzeće
(key account management; food industry; company)

Sažetak
Upravljanje odnosima s kupcima postao je neizostavan dio suvremenog poslovanja. Podrijetlo upravljanja odnosima s ključnim kupcima možemo pronaći u dobavljačevom shvaćanju kako nisu svi kupci isti već da neki generiraju veće koristi od drugih. Prirodna posljedica je da dobavljači često posvećuju većinu svojih resursa ključnom portfelju klijenata koji predstavljaju najviši udio prihoda. Želja tvrtke treba biti pretvaranje postojećih i potencijalnih kupaca u vjerne kupce koji će na kraju postati i zagovornici i uz pomoć kojih će se potencijalni kupci pretvarati u vjerne. Korištenjem takvog pristupa organizacija si može osigurati konkurentsku prednost, ali i prosperitet svih interesnih skupina koji su u kontaktu s njom. Cilj ovog rada je prikazati način na koji se provodi upravljanje ključnim kupcima na primjeru poduzeća iz prehrambene industrije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Petljak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Barberić, Karlo
Specifičnosti upravljanja ključnim kupcima u prehrambenoj industriji, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Barberić, K. (2014) 'Specifičnosti upravljanja ključnim kupcima u prehrambenoj industriji', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Barberi\'{c}, Karlo}, year = {2014}, pages = {51}, keywords = {upravljanje klju\v{c}nim kupcima, prehrambena industrija, poduze\'{c}e}, title = {Specifi\v{c}nosti upravljanja klju\v{c}nim kupcima u prehrambenoj industriji}, keyword = {upravljanje klju\v{c}nim kupcima, prehrambena industrija, poduze\'{c}e}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Barberi\'{c}, Karlo}, year = {2014}, pages = {51}, keywords = {key account management, food industry, company}, title = {Specifities of key account management in food industry}, keyword = {key account management, food industry, company}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font