Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 715633

Privatne marke – primjer poduzeća DM drogerie markt


Dolić, Marina
Privatne marke – primjer poduzeća DM drogerie markt, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 715633 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Privatne marke – primjer poduzeća DM drogerie markt
(Private labels – example of DM drogerie markt)

Autori
Dolić, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.09

Godina
2014

Stranica
36

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
privatne marke; uspješnost privatnih maraka; proizvodi za osobnu higijenu;
(private labels; success of private labels; products for personal hygiene)

Sažetak
Predmet završnog rada je istraživanje teorijskih znanja o privatnim markama u svrhu boljeg razumijevanja njihove uloge i važnosti za poslovanje trgovaca u borbi s konkurencijom. Osnovni ciljevi završnog rada su definiranje privatne marke i opis povijesnog razvoja, sintetizacija dostupnih podataka o stanju privatnih maraka u Hrvatskoj i analiziranje privatnih maraka poduzeća DM drogerie markt u Hrvatskoj. Podaci za izradu rada su prikupljani iz sekundarnih izvora. Analizom dostupnih podataka može se zaključiti da je DM drogerie markt poduzeće koje uspješno upravlja vlastitim markama. Ponudu asortimana drogerijskih proizvoda proširuje s 21 privatnom markom i izravno konkurira vodećim proizvođačkim markama. Poduzeće neprestano proširuje i produbljuje ponudu pojedine privatne marke. Dosadašnjim upravljanjem privatnim markama DM-a postavljen je temelj za daljnji razvoj i uspjeh svih privatnih maraka, ali i samog poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dolić, Marina
Privatne marke – primjer poduzeća DM drogerie markt, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Dolić, M. (2014) 'Privatne marke – primjer poduzeća DM drogerie markt', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Doli\'{c}, Marina}, year = {2014}, pages = {36}, keywords = {privatne marke, uspje\v{s}nost privatnih maraka, proizvodi za osobnu higijenu, }, title = {Privatne marke – primjer poduze\'{c}a DM drogerie markt}, keyword = {privatne marke, uspje\v{s}nost privatnih maraka, proizvodi za osobnu higijenu, }, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Doli\'{c}, Marina}, year = {2014}, pages = {36}, keywords = {private labels, success of private labels, products for personal hygiene}, title = {Private labels – example of DM drogerie markt}, keyword = {private labels, success of private labels, products for personal hygiene}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font