Pregled bibliografske jedinice broj: 715633
Privatne marke – primjer poduzeća DM drogerie markt
Privatne marke – primjer poduzeća DM drogerie markt, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 715633 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Privatne marke – primjer poduzeća DM drogerie markt
(Private labels – example of DM drogerie markt)
Autori
Dolić, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.09
Godina
2014
Stranica
36
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
privatne marke; uspješnost privatnih maraka; proizvodi za osobnu higijenu;
(private labels; success of private labels; products for personal hygiene)
Sažetak
Predmet završnog rada je istraživanje teorijskih znanja o privatnim markama u svrhu boljeg razumijevanja njihove uloge i važnosti za poslovanje trgovaca u borbi s konkurencijom. Osnovni ciljevi završnog rada su definiranje privatne marke i opis povijesnog razvoja, sintetizacija dostupnih podataka o stanju privatnih maraka u Hrvatskoj i analiziranje privatnih maraka poduzeća DM drogerie markt u Hrvatskoj. Podaci za izradu rada su prikupljani iz sekundarnih izvora. Analizom dostupnih podataka može se zaključiti da je DM drogerie markt poduzeće koje uspješno upravlja vlastitim markama. Ponudu asortimana drogerijskih proizvoda proširuje s 21 privatnom markom i izravno konkurira vodećim proizvođačkim markama. Poduzeće neprestano proširuje i produbljuje ponudu pojedine privatne marke. Dosadašnjim upravljanjem privatnim markama DM-a postavljen je temelj za daljnji razvoj i uspjeh svih privatnih maraka, ali i samog poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija