Pregled bibliografske jedinice broj: 715623
Inkluzija djece s Aspergerovim sindromom u odgojno obrazovni sustav
Inkluzija djece s Aspergerovim sindromom u odgojno obrazovni sustav, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 715623 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inkluzija djece s Aspergerovim sindromom u odgojno
obrazovni sustav
(Inclusion of Children with Asperger Syndrome in
Educational System)
Autori
Jurjević, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
15.09
Godina
2014
Stranica
29
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
poremećaji autističnog spektra ; Aspergerov sindrom ; inkluzivni odgoj i obrazovanje
(Autism Spectrum Disorders ; Asperger’s Syndrome ; Inclusive Education)
Sažetak
Postupanje s osobama s teškoćama prošlo je u povijesti kroz čitav niz faza – od izravne diskriminacije, preko samilosnog pristupa, do konačnog priznavanja i donošenja propisa u obrazovanju. U posljednjih nekoliko desetljeća primjetan je porast pojavnosti Aspergerovog sindroma. Aspergerov sindrom (AS) je jedan od poremećaja iz autističnog spektra, riječ je o razvojnom poremećaju koji obilježava smanjena sposobnost razumijevanja kako društveno međudjelovati. U radu je dan opis prilagodbi koje se moraju načiniti u razrednom okruženju kako bi se učenici koji imaju Aspergerov sindrom mogli efikasno poučavati. Uključivanje djece s teškoćama u razvoju u redovni odgojno- obrazovni sustav zahtijeva mnoge promjene – kako u društvu tako i u školi ali i promjene stavova svih aktera odgojno- obrazovnog sustava – učitelja, učenika, stručnjaka ali i roditelja. Isto tako i promjena od integracijskog odgoja i obrazovanja prema inkluzivnom odgoju i obrazovanju zahtijeva ne samo promjenu termina već i promjenu načina rada s djecom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija