Pregled bibliografske jedinice broj: 715475
Analiza percepcije i kupovnog ponašanja žena pri odabiru luksuznog donjeg rublja
Analiza percepcije i kupovnog ponašanja žena pri odabiru luksuznog donjeg rublja, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 715475 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza percepcije i kupovnog ponašanja žena pri odabiru luksuznog donjeg rublja
(Exploring women's luxury perceptions of intimate apparel and purchasing behaviour)
Autori
Turčin, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
16.09
Godina
2014
Stranica
44
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
diskretna potrošnja; luksuz; donje rublje; hedonistička potrošnja; percepcija
(Inconspicuous fashion consumption; luxury; undergarments; hedonic consumption)
Sažetak
Rezultati provedene fokus grupe pridonjeli su boljem razumijevanju potreba, uvjerenja i stavova te životnoga stila ovoga segmenta potrošača. Istraživanjem se utvrdilo da na odabir luksuznog donjeg rublja u Hrvatskoj najviše utječu motivi udobnosti, kvalitete, zadovoljstva izgledom i pristupačne cijene. TakoĎer se pokazalo da je kupnja donjeg rublja ujednačena s kupnjom drugih luksuznih predmeta i proizvoda te da je potreba i traženje emocionalnih uzbuĎenja te ispunjenje odreĎenih užitaka i maštarija kod žena, jedan od glavnih motivacija za kupovinu luksuznih proizvoda pa samim time i za kupovinu i nošenje luksuznog donjeg rublja. Odluke pri odabiru luksuznog donjeg rublja su složene i uključuju pitanja van okvira stila, cijene i primjerenog pristajanja donjeg rublja tijelu žene.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija