Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 715098

Čimbenici očekivane i doživljene vrijednosti za potrošača: primjer turističke destinacije Dubrovnik


Pandža Bajs, Irena
Čimbenici očekivane i doživljene vrijednosti za potrošača: primjer turističke destinacije Dubrovnik // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 65 (2014), 4; 241-293 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 715098 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čimbenici očekivane i doživljene vrijednosti za potrošača: primjer turističke destinacije Dubrovnik
(FACTORS OF EXPECTED AND RECEIVED VALUE: AN EXAMPLE OF TOURIST DESTINATION DUBROVNIK)

Autori
Pandža Bajs, Irena

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 65 (2014), 4; 241-293

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
očekivana vrijednost; doživljena vrijednost; upravljanje
(expected value; received value; marketing management; tourist destination)

Sažetak
S teorijskog aspekta osnovni cilj rada je analizirati postavke očekivane i doživljene vrijednosti u okviru koncepta percipirane vrijednosti za potrošača i njene uloge u marketingu, dok je empirijski cilj istražiti čimbenike koje utječu na definiranje očekivane i doživljene vrijednosti turističke destinacije. Teorijske postavke u radu su testirane na primjeru turističke destinacije i sukladno tome deÞ niran je model očekivane i doživljene vrijednosti za hrvatsku turističku destinaciju, Dubrovnik. Model je testiran primjenom konfirmatorne faktorske analize u AMOS programu. Rezultati istraživanja pokazuju značajan utjecaj dimenzija očekivanog izgleda destinacije i reputacije na očekivanu vrijednost što određuje ponašanje turista prilikom njegovog odabira koju destinaciju posjetiti, dok na procjenu doživljene vrijednosti najviše utječe doživljena kvaliteta turističkih usluga, nakon čega slijedi i doživljeni izgled destinacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Pandža Bajs (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pandža Bajs, Irena
Čimbenici očekivane i doživljene vrijednosti za potrošača: primjer turističke destinacije Dubrovnik // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 65 (2014), 4; 241-293 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Pandža Bajs, I. (2014) Čimbenici očekivane i doživljene vrijednosti za potrošača: primjer turističke destinacije Dubrovnik. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 65 (4), 241-293.
@article{article, author = {Pand\v{z}a Bajs, Irena}, year = {2014}, pages = {241-293}, keywords = {o\v{c}ekivana vrijednost, do\v{z}ivljena vrijednost, upravljanje}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {65}, number = {4}, issn = {0424-7558}, title = {\v{C}imbenici o\v{c}ekivane i do\v{z}ivljene vrijednosti za potro\v{s}a\v{c}a: primjer turisti\v{c}ke destinacije Dubrovnik}, keyword = {o\v{c}ekivana vrijednost, do\v{z}ivljena vrijednost, upravljanje} }
@article{article, author = {Pand\v{z}a Bajs, Irena}, year = {2014}, pages = {241-293}, keywords = {expected value, received value, marketing management, tourist destination}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {65}, number = {4}, issn = {0424-7558}, title = {FACTORS OF EXPECTED AND RECEIVED VALUE: AN EXAMPLE OF TOURIST DESTINATION DUBROVNIK}, keyword = {expected value, received value, marketing management, tourist destination} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus
  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font