Pregled bibliografske jedinice broj: 715094
Uloga odnosa s javnošću u kriznom komuniciranju
Uloga odnosa s javnošću u kriznom komuniciranju, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 715094 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga odnosa s javnošću u kriznom komuniciranju
Autori
Rebernišak, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
01.09
Godina
2014
Stranica
56
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
odnosi s javnošću; krizno komuniciranje
(public relations)
Sažetak
Problem istraživanja je ukazati koliko su odnosi s javnošću važni u kriznom komuniciranju kako bi se usmjerilo informacije u javnom prostoru, te kako bi se smanjio efekt „panike“ i „dezinformacije“. Postoji veliki broj primjera iz prakse kada se krizno komuniciranje nije izvelo na pravi način što je naštetilo imidžu poduzeća, najpoznatiji primjeri su proizvođača kontracepcijskih tableta Yasmin, turoperatora Costa Concordija te nedavna kriza nestalog aviona malezijske avionske kompanije. Svi ovi primjeri dokaz su kako izostavljanje strategije komunikacije za vrijeme krize može biti kobno za daljnje poslovanje što se odražava kroz smanjivanje povjerenja korisnika, dioničara te poziciju na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija