Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 713596

Aplikacija metoda za mjerenje vrijednosti marke na tržištu Republike Hrvatske


Marjan, Iva; Palić, Mirko
Aplikacija metoda za mjerenje vrijednosti marke na tržištu Republike Hrvatske // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 12 (2014), 1; 97-112 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 713596 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Aplikacija metoda za mjerenje vrijednosti marke na tržištu Republike Hrvatske
(APPLICATION OF METHODS FOR MEASURING BRAND EQUITY IN SELECTED COMPANIES ON THE CROATIAN MARKET)

Autori
Marjan, Iva ; Palić, Mirko

Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 12 (2014), 1; 97-112

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
upravljanje markom; mjerenje vrijednosti marke; marketing; Hrvatska
(brand management; measuring brand equity; marketing; Croatia)

Sažetak
Razvoj suvremenog marketinga potaknut globalizacijom, tehnološkim napretkom i pojačanim intenzitetom konkurentske utakmice dovodi do sve većih izazova u upravljanju markama, a time i do potrebe mjerenja njihove vrijednosti. Marke postaju izvor diferencijacije i ponude vrijednosti te u razdoblju sve veće zasićenosti i konkurentnosti tržišta, one za poduzeće predstavljaju izvor konkurentske prednosti i opstanka na tržištu. Cilj rada bio je temeljem kvalitativnog istraživanja saznati da li domaća poduzeća mjere vrijednost vlastitih maraka i koje metode pri tom primjenjuju. Uzimajući u razmatranje financijske i tržišne pristupe problematici mjerenja vrijednosti marke, provedeno istraživanje pružilo je indikativne rezultate vezane uz usvajanje i primjenu pojedinih metoda vrednovanja maraka. Rezultati istraživanja pokazuju da na tržištu Republike Hrvatske koncept mjerenja vrijednosti marke još uvijek nije šire primijenjen u praksi te da ga se često koristi „ad hoc“ prilikom preuzimanja i spajanja poduzeća ili njihovih maraka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
067-0661686-2342 - Procjena i unapređenja kapaciteta civilnog društva za pružanje socijalnih usluga (Pavičić, Jurica, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Marjan, Iva; Palić, Mirko
Aplikacija metoda za mjerenje vrijednosti marke na tržištu Republike Hrvatske // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 12 (2014), 1; 97-112 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Marjan, I. & Palić, M. (2014) Aplikacija metoda za mjerenje vrijednosti marke na tržištu Republike Hrvatske. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 12 (1), 97-112.
@article{article, author = {Marjan, Iva and Pali\'{c}, Mirko}, year = {2014}, pages = {97-112}, keywords = {upravljanje markom, mjerenje vrijednosti marke, marketing, Hrvatska}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {12}, number = {1}, issn = {1333-8900}, title = {Aplikacija metoda za mjerenje vrijednosti marke na tr\v{z}i\v{s}tu Republike Hrvatske}, keyword = {upravljanje markom, mjerenje vrijednosti marke, marketing, Hrvatska} }
@article{article, author = {Marjan, Iva and Pali\'{c}, Mirko}, year = {2014}, pages = {97-112}, keywords = {brand management, measuring brand equity, marketing, Croatia}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, volume = {12}, number = {1}, issn = {1333-8900}, title = {APPLICATION OF METHODS FOR MEASURING BRAND EQUITY IN SELECTED COMPANIES ON THE CROATIAN MARKET}, keyword = {brand management, measuring brand equity, marketing, Croatia} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EconLit
  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font