Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 712613

Dijete koje odbija školu - kako možemo pomoći


Mindoljević Drakulić, Aleksandra; Petričević, Ema
Dijete koje odbija školu - kako možemo pomoći // Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Lozančić-Jurčević, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 195-203


CROSBI ID: 712613 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dijete koje odbija školu - kako možemo pomoći
(School refusal in the child - how can we help)

Autori
Mindoljević Drakulić, Aleksandra ; Petričević, Ema

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja

Urednik/ci
Prskalo, Ivan ; Lozančić-Jurčević, Anka ; Braičić, Zdenko

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2014

Raspon stranica
195-203

ISBN
978-953-7210-72-4

Ključne riječi
odbijanje škole, multidisciplinaran pristup pomoći, separacijska anksioznost, školska fobija
(multidisciplinary approach to healthcare, school phobia, school refusal, separation anxiety)

Sažetak
Odbijanje škole poznatije je pod kolokvijalnim nazivom školska fobija. Spada u anksiozne poremećaje zbog separacije. Riječ je o kompleksnom fenomenu razvojno neprimjerene i pretjerane tjeskobe koja može početi i u predškolskoj dobi, ali je najčešća kod osnovnoškolske i srednjoškolske djece i mladih. Javlja se prije punoljetnosti, traje najmanje 4 tjedna i uzrokuje značajno oštećenje socijalnog i akademskog funkcioniranja. Ovom se rastućem problemu školske djece i adolescenata nažalost ne pridaje prevelika pozornost. Štoviše, takva se djeca u kući ili u odgojno-obrazovnim institucijama obično opisuju kao razmažena, sa stalnom potrebom za pažnjom, zahtjevna, nametljiva ili koja „zabušavaju“. Zbog toga često postaju izvorom frustracije za roditelje, učitelje i školu. U radu se se, osim informacija o dijagnostičkim obilježjima smetnje, daju prijedlozi za multidisciplinaran pristup pomoći djetetu koje odbija školu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Mindoljević Drakulić, Aleksandra; Petričević, Ema
Dijete koje odbija školu - kako možemo pomoći // Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Lozančić-Jurčević, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 195-203
Mindoljević Drakulić, A. & Petričević, E. (2014) Dijete koje odbija školu - kako možemo pomoći. U: Prskalo, I., Lozančić-Jurčević, A. & Braičić, Z. (ur.) Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja. Zagreb, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 195-203.
@inbook{inbook, author = {Mindoljevi\'{c} Drakuli\'{c}, Aleksandra and Petri\v{c}evi\'{c}, Ema}, year = {2014}, pages = {195-203}, keywords = {odbijanje \v{s}kole, multidisciplinaran pristup pomo\'{c}i, separacijska anksioznost, \v{s}kolska fobija}, isbn = {978-953-7210-72-4}, title = {Dijete koje odbija \v{s}kolu - kako mo\v{z}emo pomo\'{c}i}, keyword = {odbijanje \v{s}kole, multidisciplinaran pristup pomo\'{c}i, separacijska anksioznost, \v{s}kolska fobija}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Mindoljevi\'{c} Drakuli\'{c}, Aleksandra and Petri\v{c}evi\'{c}, Ema}, year = {2014}, pages = {195-203}, keywords = {multidisciplinary approach to healthcare, school phobia, school refusal, separation anxiety}, isbn = {978-953-7210-72-4}, title = {School refusal in the child - how can we help}, keyword = {multidisciplinary approach to healthcare, school phobia, school refusal, separation anxiety}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font