Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 712478

Primjena osnovnih postavki Montessori pedagogije pri usvajanju hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika


Mihaljević, Ana
Primjena osnovnih postavki Montessori pedagogije pri usvajanju hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika // Četvrti međunarodni znanstveni skup Hrvatski kao drugi i strani jezik (HIDIS)
Zagreb, Hrvatska, 2012. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)


CROSBI ID: 712478 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena osnovnih postavki Montessori pedagogije pri usvajanju hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika
(The application of basic principles of Montessori pedagogy on the aquisition of the Croatian language as the second or foreign language)

Autori
Mihaljević, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
Četvrti međunarodni znanstveni skup Hrvatski kao drugi i strani jezik (HIDIS)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.12.2012. - 20.12.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Montessori pedagogija ; Montessori hrvatski ; hrvatski kao drugi jezik ; hrvatski kao strani jezik
(Montessori pedagogy ; Montessori Croatian ; Croatian as a second language ; Croatian as a foreign language)

Sažetak
U radu se polazi od osnovnih načela Montessori pristupa: pomozi mi da to učinim sam, ograničena sloboda, poticanje kreativnosti i samostalnosti učenika te rad u skladu sa psihofizičkim učeničkim mogućnostima. Iako Montessori pristup nije u prvome redu usmjeren na izobrazbu djece kojoj hrvatski nije materinski jezik, zbog spomenutih se načela pokazuje da je Montessori pristup primjeren djeci koja iz bilo kojega razloga imaju posebne potrebe (posebno darovita djeca, djeca s različitim psihičkim i fizičkim nedostatcima). Strancima koji su iz bilo kojega razloga prisiljeni školovati se u Hrvatskoj i na hrvatskome jeziku i integrirati se u razred u kojemu je većini djece hrvatski materinski jezik Montessori pristup posebno je primjeren. Zato roditelji takve djece djecu često upisuju u Montessori školu. U radu će iznijeti osnovna načela Montessori hrvatskoga te na konkretnim slučajevima djece polaznika Montessori škole pokazati kako im Montessori pristup olakšava usvajanje hrvatskoga kao stranoga jezika na kojemu moraju svladati i gradivo svih ostalih predmeta. Prikazat će se i posebno izrađene vježbe primjerene poticanju jezičnoga usvajanja u takve djece te primjena Montessori lekcije u tri stupnja u učenju leksika te prednosti uporabe kontrolnih kartica pri samoispravljanju pogrješaka te njihov pozitivni utjecaj na učeničko samopouzdanje te pozitivne stavove prema hrvatskome jeziku.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ana Mihaljević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mihaljević, Ana
Primjena osnovnih postavki Montessori pedagogije pri usvajanju hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika // Četvrti međunarodni znanstveni skup Hrvatski kao drugi i strani jezik (HIDIS)
Zagreb, Hrvatska, 2012. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
Mihaljević, A. (2012) Primjena osnovnih postavki Montessori pedagogije pri usvajanju hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika. U: Četvrti međunarodni znanstveni skup Hrvatski kao drugi i strani jezik (HIDIS).
@article{article, author = {Mihaljevi\'{c}, Ana}, year = {2012}, keywords = {Montessori pedagogija, Montessori hrvatski, hrvatski kao drugi jezik, hrvatski kao strani jezik}, title = {Primjena osnovnih postavki Montessori pedagogije pri usvajanju hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika}, keyword = {Montessori pedagogija, Montessori hrvatski, hrvatski kao drugi jezik, hrvatski kao strani jezik}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mihaljevi\'{c}, Ana}, year = {2012}, keywords = {Montessori pedagogy, Montessori Croatian, Croatian as a second language, Croatian as a foreign language}, title = {The application of basic principles of Montessori pedagogy on the aquisition of the Croatian language as the second or foreign language}, keyword = {Montessori pedagogy, Montessori Croatian, Croatian as a second language, Croatian as a foreign language}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font