Pregled bibliografske jedinice broj: 712103
Čimbenici koji utječu na ponašanje muškaraca i njihovo donošenje odluke o kupnji proizvoda za njegu kože
Čimbenici koji utječu na ponašanje muškaraca i njihovo donošenje odluke o kupnji proizvoda za njegu kože, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 712103 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čimbenici koji utječu na ponašanje muškaraca i njihovo donošenje odluke o kupnji proizvoda za njegu kože
Autori
Božić, Natalija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
15.07
Godina
2014
Stranica
81
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
ponašanje potrošača; proizvodi za njegu kože
(consumer behavior; scin care product)
Sažetak
Provedeno je primarno istraživanje na uzorku od 85 muškaraca u dobi od 18 do 45 godina. Prema rezultatima istraživanja većina ispitanika kao glavni motiv kupnje proizvoda za njegu kože navodi osobnu higijenu, te poboljšanje svojstava kože, dok ističu da nemaju utjecajnu osobu prilikom odabira prozvoda za njegu kože. Od elemenata marketinškog miksa su naveli kako najveći utjecaj na njihovu kupnju imaju kvaliteta i cijena proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija