Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 712103

Čimbenici koji utječu na ponašanje muškaraca i njihovo donošenje odluke o kupnji proizvoda za njegu kože


Božić, Natalija
Čimbenici koji utječu na ponašanje muškaraca i njihovo donošenje odluke o kupnji proizvoda za njegu kože, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 712103 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čimbenici koji utječu na ponašanje muškaraca i njihovo donošenje odluke o kupnji proizvoda za njegu kože

Autori
Božić, Natalija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
15.07

Godina
2014

Stranica
81

Mentor
Pandža Bajs, Irena

Ključne riječi
ponašanje potrošača; proizvodi za njegu kože
(consumer behavior; scin care product)

Sažetak
Provedeno je primarno istraživanje na uzorku od 85 muškaraca u dobi od 18 do 45 godina. Prema rezultatima istraživanja većina ispitanika kao glavni motiv kupnje proizvoda za njegu kože navodi osobnu higijenu, te poboljšanje svojstava kože, dok ističu da nemaju utjecajnu osobu prilikom odabira prozvoda za njegu kože. Od elemenata marketinškog miksa su naveli kako najveći utjecaj na njihovu kupnju imaju kvaliteta i cijena proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Pandža Bajs (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Božić, Natalija
Čimbenici koji utječu na ponašanje muškaraca i njihovo donošenje odluke o kupnji proizvoda za njegu kože, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Božić, N. (2014) 'Čimbenici koji utječu na ponašanje muškaraca i njihovo donošenje odluke o kupnji proizvoda za njegu kože', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bo\v{z}i\'{c}, Natalija}, year = {2014}, pages = {81}, keywords = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, proizvodi za njegu ko\v{z}e}, title = {\v{C}imbenici koji utje\v{c}u na pona\v{s}anje mu\v{s}karaca i njihovo dono\v{s}enje odluke o kupnji proizvoda za njegu ko\v{z}e}, keyword = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, proizvodi za njegu ko\v{z}e}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bo\v{z}i\'{c}, Natalija}, year = {2014}, pages = {81}, keywords = {consumer behavior, scin care product}, title = {\v{C}imbenici koji utje\v{c}u na pona\v{s}anje mu\v{s}karaca i njihovo dono\v{s}enje odluke o kupnji proizvoda za njegu ko\v{z}e}, keyword = {consumer behavior, scin care product}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font