Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 711513

Model predviđanja akcijskog udjela prodajnih mjesta u promocijama


Alajković, Adrian; Banek, Marko; Dalbelo Bašić, Bojana; Humski, Luka; Kalpić, Damir; Karan, Mladen; Milojević, Jelena; Pintar, Damir; Pleša, Marina; Skočir, Zoran et al.
Model predviđanja akcijskog udjela prodajnih mjesta u promocijama, 2014. (elaborat/studija).


CROSBI ID: 711513 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Model predviđanja akcijskog udjela prodajnih mjesta u promocijama
(Promotional Forecast Model for Fast Moving Consumer Goods Stores)

Autori
Alajković, Adrian ; Banek, Marko ; Dalbelo Bašić, Bojana ; Humski, Luka ; Kalpić, Damir ; Karan, Mladen ; Milojević, Jelena ; Pintar, Damir ; Pleša, Marina ; Skočir, Zoran ; Vranić, Mihaela ; Vrdoljak, Boris

Izvornik
FER i Agrokor: Model predviđanja akcijskog udjela prodajnih mjesta u promocijama - završni izvještaj

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija

Godina
2014

Ključne riječi
dubinska analiza podataka ; prediktivno modeliranje ; akcijska prodaja ; maloprodaja ; trgovački lanac ; prodavaonica
(data mining ; predictive modelling ; sales promotion ; retail ; retail chain ; retail store)

Sažetak
Izvedeni su ispitani te međusobno uspoređeni modeli dubinske analize podataka za predviđanje krovne brojke i akcijskog udjela prodavaonica za zadane artikle koji će omogućiti unaprjeđenje promocijske prodaje. Pri predviđanju krovne brojke potrebno je napraviti dobre procjene na dvije razine: (1) procijeniti krovnu brojku – ukupnu potražnju za određenim artiklom na određenoj akciji na nivou cijele Hrvatske, i (2) predvidjeti najbolju distribuciju – podijeliti akcijski artikl po prodavaonicama kako bi što manje dolazilo do prekomjernih zaliha ili pak do nestašica. Analizirane su postojeće baze podataka vezane uz akcije te skladišta podataka vezana uz maloprodaju, te je napravljen konceptualni model skladišta podataka akcijskih prodaja koji bi omogućio različite analize i višedimenzionalne prikaze podataka vezanih uz akcijsku prodaju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Elektrotehnika, Računarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
036-0362027-1638 - Umrežena ekonomija (Skočir, Zoran, MZO ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Alajković, Adrian; Banek, Marko; Dalbelo Bašić, Bojana; Humski, Luka; Kalpić, Damir; Karan, Mladen; Milojević, Jelena; Pintar, Damir; Pleša, Marina; Skočir, Zoran et al.
Model predviđanja akcijskog udjela prodajnih mjesta u promocijama, 2014. (elaborat/studija).
Alajković, A., Banek, M., Dalbelo Bašić, B., Humski, L., Kalpić, D., Karan, M., Milojević, J., Pintar, D., Pleša, M. & Skočir, Z. (2014) Model predviđanja akcijskog udjela prodajnih mjesta u promocijama. FER i Agrokor: Model predviđanja akcijskog udjela prodajnih mjesta u promocijama - završni izvještaj. Elaborat/studija.
@unknown{unknown, author = {Alajkovi\'{c}, Adrian and Banek, Marko and Dalbelo Ba\v{s}i\'{c}, Bojana and Humski, Luka and Kalpi\'{c}, Damir and Karan, Mladen and Milojevi\'{c}, Jelena and Pintar, Damir and Ple\v{s}a, Marina and Sko\v{c}ir, Zoran and Vrani\'{c}, Mihaela and Vrdoljak, Boris}, year = {2014}, keywords = {dubinska analiza podataka, prediktivno modeliranje, akcijska prodaja, maloprodaja, trgova\v{c}ki lanac, prodavaonica}, title = {Model predvi\djanja akcijskog udjela prodajnih mjesta u promocijama}, keyword = {dubinska analiza podataka, prediktivno modeliranje, akcijska prodaja, maloprodaja, trgova\v{c}ki lanac, prodavaonica} }
@unknown{unknown, author = {Alajkovi\'{c}, Adrian and Banek, Marko and Dalbelo Ba\v{s}i\'{c}, Bojana and Humski, Luka and Kalpi\'{c}, Damir and Karan, Mladen and Milojevi\'{c}, Jelena and Pintar, Damir and Ple\v{s}a, Marina and Sko\v{c}ir, Zoran and Vrani\'{c}, Mihaela and Vrdoljak, Boris}, year = {2014}, keywords = {data mining, predictive modelling, sales promotion, retail, retail chain, retail store}, title = {Promotional Forecast Model for Fast Moving Consumer Goods Stores}, keyword = {data mining, predictive modelling, sales promotion, retail, retail chain, retail store} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font