Pregled bibliografske jedinice broj: 711507
Uloga marketinga u razvoju kulturnog turizma u Hrvatskoj
Uloga marketinga u razvoju kulturnog turizma u Hrvatskoj // Podravina : časopis za multidisciplinarna istraživanja, XIII (2014), 25; 112-128 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 711507 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga marketinga u razvoju kulturnog turizma u Hrvatskoj
(The role of marketing in the development of cultural tourism in Croatia)
Autori
Demonja, Damir ; Gredičak, Tatjana
Izvornik
Podravina : časopis za multidisciplinarna istraživanja (1333-5286) XIII
(2014), 25;
112-128
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Marketing; razvoj; kulturni turizam; turistički proizvod; Hrvatska
(Marketing; development; cultural tourism; tourism product; Croatia)
Sažetak
Primjena marketinga u svim sferama gospodarskog i društvenog života u razvijenim zemljama danas je nezaobilazna. U Hrvatskoj je takva primjena marketinga, a to znači i marketing orijentacija društva, još uvijek budućnost kojoj se teži. U središtu društvene koncepcije marketinga potrebe su određenog segmenta potrošača kao i potrebe čitavog društva. To, konkretno, znači da treba voditi računa o nužnosti očuvanja karakteristika turističke destinacije u sociološkom, kulturološkom i ekološkom smislu. Budući razvoj kulturnog turizma, i turizma općenito, nezamisliv je bez takvog razmišljanja i pristupa, i u tome leži njegov opstanak i daljnji razvoj. Za kreiranje koncepcije turističkog razvoja na nižim prostornim razinama bitno je temeljito proučavanje i utvrđivanje mogućnosti turističkih svojstava, karakteristika i turističkih vrijednosti, te prihvatnih mogućnosti svih prirodnih i društvenih resursa koji će zadovoljiti određene potrebe turista. U ovom članku dat će se kratki pregled i kritički osvrt na postignuća razvoja kulturnog turizma u Hrvatskoj, analizirat će se, i primjerima dobre prakse, predstaviti učinkovito marketinško upravljanje razvojem turističkog proizvoda u kontinentalnom dijelu Republike Hrvatske, kao i prijedlog smjernica za razvoj marketinga kulturnog turizma u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Etnologija i antropologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
017-0171682-1457 - Ekonomski aspekti sigurnosti (Knezović, Sandro, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za razvoj i međunarodne odnose
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Historical Abstracts
- Scopus, Abstracts Journal, EBSCO
- ELSEVIR, The History Journals Guide