Pregled bibliografske jedinice broj: 710994
Izvješćivanje o društveno odgovornom poslovanju vodećih europskih i hrvatskih maloprodavača pretežito prehrambenih proizvoda
Izvješćivanje o društveno odgovornom poslovanju vodećih europskih i hrvatskih maloprodavača pretežito prehrambenih proizvoda, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 710994 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izvješćivanje o društveno odgovornom poslovanju vodećih europskih i hrvatskih maloprodavača pretežito prehrambenih proizvoda
(Reporting on corporate social responsibility of European and Croatian leading food retailers)
Autori
Jurišić, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.06
Godina
2014
Stranica
101
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
maloprodaja pretežito prehrambenih proizvoda; društveno odgovorno poslovanje; izvještaji o društveno odgovornom poslovanju
(food retail; corporate social responsibility; reports on corporate social responsibility)
Sažetak
Maloprodavači kao posrednici između potrošača i proizvođača, suočavaju se sa rastućim i sve zahtjevnijim potrebama kupaca. Posebice se to odnosi na malopordavače pretežito prehrambenih proizvoda čija je osnovna djelatnost usko povezana sa kategorijom visoke potrošačke osjetljivosti odnosno zdravljem, a njihovo poslovanje je pod sve većim povećalom. Svjesni rastuće moći potrošača, koja ih dovodi u mogućnost da „nagrade dobra“, a „kazne loša“ poduzeća, svi poslovni subjekti, pa tako i maloprodavači pretežito prehrambenih proizvoda, u svoju stratešku orijentaciju i poslovanje implementiraju društveno odgovorno poslovanje. Društveno odgovorno poslovanje je koncept koji poduzeća dobrovoljno prihvaćaju i ugrađuju u svoje poslovanje čije provođenje nadilazi zakonom propisana „pravila ponašanja“. Rastom broja poduzeća koja primjenjuju koncept društveno odgovornog poslovanje raste i potreba komuniciranja istog široj društvenoj javnosti. Obzirom na nedostatak usuglašenosti u primjeni koncepta društveno odgovornog poslovanja i izvješćivanja o istom, ovim radom su istražene prakse izvješćivanja o društveno odgovornom poslovanju vodećih europskih i hrvatskih maloprodavača pretežito prehrambenih proizvoda, kao i analizirani pokazatelji kojima maloprodavači komuniciraju svoju predanost ovom poslovnom konceptu. Rezultati istraživanja ukazuju na to da su izvještajima o društveno odgovornom poslovanju vodećih europskih maloprodavača prehrambenih proizvoda pokrivena slična područja djelovanja (iako u različitom opsegu), dok među hrvatskim maloprodavačima pretežito prehrambenih proizvoda postoji potreba jačanja svijesti o važnosti primjene koncepta u poslovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina