Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 709588

Tradicijska glazba Istre u programima nastave glazbene kulture


Drandić, Dijana
Tradicijska glazba Istre u programima nastave glazbene kulture // Glas i glazbeni instrument u procesu edukacije učenika i studenata / Vrandečić, Tomislav (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 92-93 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 709588 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tradicijska glazba Istre u programima nastave glazbene kulture
(Traditional music of Istria as part of the music culture curriculum)

Autori
Drandić, Dijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Glas i glazbeni instrument u procesu edukacije učenika i studenata / Vrandečić, Tomislav - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008, 92-93

Skup
Drugi specijalizirani umjetničko-znanstveni skup: Glas i glazbeni instrument u procesu edukacije učenika i studenata (GGIPEUS)

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.11.2008. - 15.11.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
estetske vrijednosti; identitet; kreativnost; kurikulum; multikulturalnost; tradicijska glazba Istre.
(aesthetic values; identity; creativity; curriculum; multiculturalism; traditional music of the Istria region.)

Sažetak
Etnička i folklorna tradicija u multikulturalnoj sredini Istre predstavlja novi izazov u kurikulumu učiteljskih kompetencija, s pravom na raznolikost same regije kao sredine obrazovanja i rada učitelja. Uz potrebu uvažavanja europskih standarda u odgoju i obrazovanju kroz usavršavanje učitelja za školu otvorenu prema različitosti i učenje o drugačijim kulturama, spajanje kultura i tradicija, učiteljima otvara put prema modernoj školi. Kreativnost i estetske vrijednosti u nastavi glazbene kulture u primarnom obrazovanju u takvoj sredini idu u korak s identitetom, te poštivanju i prihvaćanju različitosti. Poznavanje, razumijevanje, slušanje i interpretiranje tradicijske glazbe Istre kao „žive“ tradicije u suglasju je sa razvojem vlastitog identiteta i stvaranju novih vrijednosti. Dosadašnja izobrazba učitelja na Odjelu za izobrazbu učitelja Sveučilišta u Puli o temama i sadržajima iz tradicijske glazbe Istre zahtijeva ozbiljnu promjenu i razradu kompletnog kurikuluma kolegija glazbena kultura. Da bi uopće mogli odabrati što poučiti svoje učenike, učitelji najprije trebaju sami naučiti tradicijsku glazbu Istre da bi je tada mogli i adekvatno vrednovati i poučavati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dijana Drandić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Drandić, Dijana
Tradicijska glazba Istre u programima nastave glazbene kulture // Glas i glazbeni instrument u procesu edukacije učenika i studenata / Vrandečić, Tomislav (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 92-93 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Drandić, D. (2008) Tradicijska glazba Istre u programima nastave glazbene kulture. U: Vrandečić, T. (ur.)Glas i glazbeni instrument u procesu edukacije učenika i studenata.
@article{article, author = {Drandi\'{c}, Dijana}, editor = {Vrande\v{c}i\'{c}, T.}, year = {2008}, pages = {92-93}, keywords = {estetske vrijednosti, identitet, kreativnost, kurikulum, multikulturalnost, tradicijska glazba Istre.}, title = {Tradicijska glazba Istre u programima nastave glazbene kulture}, keyword = {estetske vrijednosti, identitet, kreativnost, kurikulum, multikulturalnost, tradicijska glazba Istre.}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Drandi\'{c}, Dijana}, editor = {Vrande\v{c}i\'{c}, T.}, year = {2008}, pages = {92-93}, keywords = {aesthetic values, identity, creativity, curriculum, multiculturalism, traditional music of the Istria region.}, title = {Traditional music of Istria as part of the music culture curriculum}, keyword = {aesthetic values, identity, creativity, curriculum, multiculturalism, traditional music of the Istria region.}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font