Pregled bibliografske jedinice broj: 709585
Kompetencije učitelja u multikulturalnom okruženju
Kompetencije učitelja u multikulturalnom okruženju // Međunarodna znanstvena konferencija: Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 709585 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetencije učitelja u multikulturalnom okruženju
(Teachers' competencies in the multicultural environment)
Autori
Drandić, Dijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija: Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 16.10.2008. - 18.10.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
identitet; interkulturalnost; kompetencije; kurikulum; multikulturalno okruženje; učitelj.
(identity; intercultural communication; competencies; curriculum; multicultural environment; teacher)
Sažetak
Institucionalna izobrazba kao temeljno polazište u učenju i poučavanju učitelja ulazi u proces koji vodi prema razvoju kurikularnih kompetencija temeljenih na kulturnim vrijednostima, tradiciji i identitetu. Novi izazovi u obrazovanju i usavršavanju učitelja, te obrazovna vizija imperativ je za svaku sredinu koja teži ka uspješnosti. Trajno nadograđivanje novih vrijednosti, širenje sadržaja, prilagođavanje potrebama i poštivanje različitosti pridonosi razvoju kvalitete obrazovanja. Budući učitelji, kao aktivni sudionici u takvim promjenama, trebaju biti spremni za učenje i usavršavanje, kako bi bili osposobljeni samostalno unositi i kreirati sadržaje s obzirom na raznolikost i realnost multikulturalne sredine, oslobođeni razlika između očekivanja i stvarnosti. Usprkos ograničenjima i nedostatcima današnjih studijskih programa za izobrazbu učitelja koji se provode na Sveučilištima u Hrvatskoj, nužno je promišljati o uvođenju, osim pedagoških, programskih, komunikacijskih i interkulturalne kompetencije s naglaskom na posebnost sadržaja iz sociokulturnog okruženja i okoline obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija