Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 709565

Interkulturalna osjetljivost nastavnika - rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije


Drandić, Dijana
Interkulturalna osjetljivost nastavnika - rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije // Pedagogijska istraživanja, 12 (2015), 1-2; 117-132 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)


CROSBI ID: 709565 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interkulturalna osjetljivost nastavnika - rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije
(Teachers’ intercultural sensitivity – factorial interaction research results)

Autori
Drandić, Dijana

Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 12 (2015), 1-2; 117-132

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni članak, znanstveni

Ključne riječi
interkulturalna osjetljivost ; interkultutalne kompetencije ; obrazovanje ; nastavnik ; različitost kultura ; učenik.
(intercultural sensitivity ; intercultural competence ; education ; teacher ; cultural difference ; student.)

Sažetak
U ovom se radu analiziraju rezultati istraživanja interkulturalne osjetljivosti nastavnika kroz faktorske dimenzije interakcije. Istraživanje je obuhvatilo 276 nastavnika primarnog obrazovanja i predmetne nastave, što predstavlja reprezentativan uzorak od 71, 13% od ukupnog broja nastavnika u 11 osnovnih škola koji djeluju na području grada Pule. Na varijable/tvrdnje iz istraživačkog instrumenta primijenjena je faktorska analiza zajedničkih faktora s Varimax rotacijom da bi utvrdili kako je dimenzionirana interkulturalna osjetljivost nastavnika. Prema provedenom istraživanju i dobivenim rezultatima utvrđeno je postojanje pet faktorskih dimenzija: povjerenje i pouzdanost, uživanje u komunikaciji, poštivanje i prihvaćanje kulturnih razlika, angažiranje i sudjelovanje u interakciju, te razumijevanje i pažnja prema kulturno drugačijima, koje sadržajno možemo definirati kao pet dimenzija interkulturalne osjetljivosti nastavnika formiranih u interakciji s osobama iz drugih kultura.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dijana Drandić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Drandić, Dijana
Interkulturalna osjetljivost nastavnika - rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije // Pedagogijska istraživanja, 12 (2015), 1-2; 117-132 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
Drandić, D. (2015) Interkulturalna osjetljivost nastavnika - rezultati istraživanja faktorskih dimenzija interakcije. Pedagogijska istraživanja, 12 (1-2), 117-132.
@article{article, author = {Drandi\'{c}, Dijana}, year = {2015}, pages = {117-132}, keywords = {interkulturalna osjetljivost, interkultutalne kompetencije, obrazovanje, nastavnik, razli\v{c}itost kultura, u\v{c}enik.}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {12}, number = {1-2}, issn = {1334-7888}, title = {Interkulturalna osjetljivost nastavnika - rezultati istra\v{z}ivanja faktorskih dimenzija interakcije}, keyword = {interkulturalna osjetljivost, interkultutalne kompetencije, obrazovanje, nastavnik, razli\v{c}itost kultura, u\v{c}enik.} }
@article{article, author = {Drandi\'{c}, Dijana}, year = {2015}, pages = {117-132}, keywords = {intercultural sensitivity, intercultural competence, education, teacher, cultural difference, student.}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {12}, number = {1-2}, issn = {1334-7888}, title = {Teachers’ intercultural sensitivity – factorial interaction research results}, keyword = {intercultural sensitivity, intercultural competence, education, teacher, cultural difference, student.} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Worldwide Political Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font