Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 709498

Stavovi učitelja prema tradicijskoj glazbi u školskom kurikulu


Drandić, Dijana
Stavovi učitelja prema tradicijskoj glazbi u školskom kurikulu // Dijete i estetski izričaj / Bacalja, Robert ; Ivon, Katarina (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2014. str. 233-252 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 709498 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učitelja prema tradicijskoj glazbi u školskom kurikulu
(Attitudes of teachers towards traditional music in school curriculum)

Autori
Drandić, Dijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Dijete i estetski izričaj / Bacalja, Robert ; Ivon, Katarina - Zadar : Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2014, 233-252

ISBN
978-953-331-050-3

Skup
Međunarodni znanstveno-stručni skup:Dijete i estetski izričaj

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.05.2011. - 14.05.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
estetske sposobnosti ; glazbena kultura ; glazbeno stvaralaštvo ; kurikulum ; tradicijska glazba ; učenik ; učitelj.
(aesthetic capabilities ; music education ; musical creativity ; curriculum ; traditional music ; student ; teacher.)

Sažetak
U ovom radu se daje prikaz dijela istraživanja o stavovima učitelja u primarnom obrazovanju, prema korištenju i važnosti nastavnih sadržaja iz tradicijske glazbe Istre u kurikulumu predmeta glazbena kultura. Ovdje je izdvojen faktor „razvijanje sposobnosti“ koji predstavlja poticaj tradicijske glazbe na razvoj estetskih sposobnosti, glazbenih potencijala i glazbenog stvaralaštva učenika. Istraživanje je provedeno na uzorku od 123 učitelja razredne nastave i učitelja glazbene kulture iz 12 osnovnih škola grada Pule. Rezultati provedenog istraživanja pokazali su da faktor „razvijanje sposobnosti“ najbolju korelaciju ima s tvrdnjom „ Učenje o tradicijskoj glazbi Istre potiče i razvija učeničko glazbeno stvaralaštvo“. Analizom varijance faktora „razvoj sposobnosti“ i sociodemografskih varijabli koji definiraju učitelje: radno mjesto, smjer obrazovanja, ukupni radni staž, rad u višim ili nižim razredima, znanja iz tradicijske glazbe, te iskustvo o upoznavanju s tradicijskom glazbom, utvrdili smo da ne postoje statistički značajne razlike u stavovima učitelja prema korištenju tema i sadržaja iz tradicijske glazbe. Može se očekivati, da će učitelji kreirati vlastiti kurikulum u kontekstu većeg uključivanja tradicijske glazbe i razvoja različitih sposobnosti kod učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dijana Drandić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Drandić, Dijana
Stavovi učitelja prema tradicijskoj glazbi u školskom kurikulu // Dijete i estetski izričaj / Bacalja, Robert ; Ivon, Katarina (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2014. str. 233-252 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Drandić, D. (2014) Stavovi učitelja prema tradicijskoj glazbi u školskom kurikulu. U: Bacalja, R. & Ivon, K. (ur.)Dijete i estetski izričaj.
@article{article, author = {Drandi\'{c}, Dijana}, year = {2014}, pages = {233-252}, keywords = {estetske sposobnosti, glazbena kultura, glazbeno stvarala\v{s}tvo, kurikulum, tradicijska glazba, u\v{c}enik, u\v{c}itelj.}, isbn = {978-953-331-050-3}, title = {Stavovi u\v{c}itelja prema tradicijskoj glazbi u \v{s}kolskom kurikulu}, keyword = {estetske sposobnosti, glazbena kultura, glazbeno stvarala\v{s}tvo, kurikulum, tradicijska glazba, u\v{c}enik, u\v{c}itelj.}, publisher = {Odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Drandi\'{c}, Dijana}, year = {2014}, pages = {233-252}, keywords = {aesthetic capabilities, music education, musical creativity, curriculum, traditional music, student, teacher.}, isbn = {978-953-331-050-3}, title = {Attitudes of teachers towards traditional music in school curriculum}, keyword = {aesthetic capabilities, music education, musical creativity, curriculum, traditional music, student, teacher.}, publisher = {Odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font