Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 709497

Modeli stjecanja i razvoja interkulturalne osjetljivosti/kompetencije nastavnika


Drandić, Dijana
Modeli stjecanja i razvoja interkulturalne osjetljivosti/kompetencije nastavnika // Pedagogija, obrazovanje i nastava / Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica ; Spajić-Vrkaš, Vedrana ; Vasilj, Mario (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 204-214 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 709497 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Modeli stjecanja i razvoja interkulturalne osjetljivosti/kompetencije nastavnika
(Models of acquiring and developing intercultural competence/sensitivity of teachers)

Autori
Drandić, Dijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija, obrazovanje i nastava / Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica ; Spajić-Vrkaš, Vedrana ; Vasilj, Mario - Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014, 204-214

ISBN
978-9958-16-023-3

Skup
2. međunarodna znanstvena konferencija: Pedagogija, obrazovanje i nastava

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.03.2013. - 23.03.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
interkulturalna kompetencija; interkulturalna osjetljivost; interkulturna komunikacijska kompetencija; kulturna različitost; nastavnik.
(intercultural competence; intercultural sensitivity; intercultural communication competence; cultural diversity; teacher.)

Sažetak
U ovom radu razmatraju se različiti modeli stjecanja i razvoja interkulturalne kompetencije nastavnika. Postavili su ih vodeći autori koji su istraživali različite oblike i načine razvoja interkulturalne kompetencije u području obrazovanja. U uvodnom dijelu određuje se pojam nastavničke kompetencije te objašnjava zašto se danas posebna pozornost pridaje upravo tom aspektu profesionalnog razvoja. Potom se definira interkulturalna kompetencija nastavnika te se objašnjava u kojem je odnosu interkulturalna kompetencija prema interkulturalnoj osjetljivosti i komunikaciji. U nastavku teksta se pojašnjavaju modeli stjecanja i razvoja interkulturalnih kompetencija nastavnika, prema Bennettu, Byramu, Chenu i Starosti. U okviru tih modela kostruirani su mjerni instrumenti kojima je ispitivana razina interkulturalne osjetljivosti u kontekstu različitosti. Na kraju rada se pojašnjava zašto je nužno razvijati interkulturalne kompetencije, posebno interkulturalnu osjetljivost nastavnika kao primarnih obrazovnih djelatnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dijana Drandić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Drandić, Dijana
Modeli stjecanja i razvoja interkulturalne osjetljivosti/kompetencije nastavnika // Pedagogija, obrazovanje i nastava / Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica ; Spajić-Vrkaš, Vedrana ; Vasilj, Mario (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 204-214 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Drandić, D. (2014) Modeli stjecanja i razvoja interkulturalne osjetljivosti/kompetencije nastavnika. U: Hrvatić, N., Lukenda, A., Pavlović, S., Spajić-Vrkaš, V. & Vasilj, M. (ur.)Pedagogija, obrazovanje i nastava.
@article{article, author = {Drandi\'{c}, Dijana}, year = {2014}, pages = {204-214}, keywords = {interkulturalna kompetencija, interkulturalna osjetljivost, interkulturna komunikacijska kompetencija, kulturna razli\v{c}itost, nastavnik.}, isbn = {978-9958-16-023-3}, title = {Modeli stjecanja i razvoja interkulturalne osjetljivosti/kompetencije nastavnika}, keyword = {interkulturalna kompetencija, interkulturalna osjetljivost, interkulturna komunikacijska kompetencija, kulturna razli\v{c}itost, nastavnik.}, publisher = {Fakultet prirodoslovno-matemati\v{c}kih i odgojnih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Drandi\'{c}, Dijana}, year = {2014}, pages = {204-214}, keywords = {intercultural competence, intercultural sensitivity, intercultural communication competence, cultural diversity, teacher.}, isbn = {978-9958-16-023-3}, title = {Models of acquiring and developing intercultural competence/sensitivity of teachers}, keyword = {intercultural competence, intercultural sensitivity, intercultural communication competence, cultural diversity, teacher.}, publisher = {Fakultet prirodoslovno-matemati\v{c}kih i odgojnih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font