Pregled bibliografske jedinice broj: 709494
Tradicijska glazba Istre u programima nastave glazbene kulture
Tradicijska glazba Istre u programima nastave glazbene kulture // Glas i glazbeni instrument u odgoju i obrazovanju/Monografija umjetničko znanstvenih skupova 2007-2009/ / Vrandečić, Tomislav ; Didović, Ana (ur.).
Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 46-53
CROSBI ID: 709494 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tradicijska glazba Istre u programima nastave glazbene kulture
(Traditional music of Istria as part of the music culture curriculum)
Autori
Drandić, Dijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Glas i glazbeni instrument u odgoju i obrazovanju/Monografija umjetničko znanstvenih skupova 2007-2009/
Urednik/ci
Vrandečić, Tomislav ; Didović, Ana
Izdavač
Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2010
Raspon stranica
46-53
ISBN
978-953-7210-28-1
Ključne riječi
estetske vrijednosti, identitet, kreativnost, kurikulum, multikulturalnost, tradicijska glazba Istre.
(aesthetic values, identity, creativity, curriculum, multiculturalism, traditional music of the Istria region.)
Sažetak
Etnička i folklorna tradicija u multikulturalnoj sredini Istre predstavlja novi izazov u kurikulumu učiteljskih kompetencija, s pravom na raznolikost same regije kao sredine obrazovanja i rada učitelja. Uz potrebu uvažavanja europskih standarda u odgoju i obrazovanju kroz usavršavanje učitelja za školu otvorenu prema različitosti i učenje o drugačijim kulturama, spajanje kultura i tradicija, učiteljima otvara put prema modernoj školi. Kreativnost i estetske vrijednosti u nastavi glazbene kulture u primarnom obrazovanju u takvoj sredini idu u korak s identitetom, te poštivanju i prihvaćanju različitosti. Poznavanje, razumijevanje, slušanje i interpretiranje tradicijske glazbe Istre kao „žive“ tradicije u suglasju je sa razvojem vlastitog identiteta i stvaranju novih vrijednosti. Dosadašnja izobrazba učitelja na Odjelu za izobrazbu učitelja Sveučilišta u Puli o temama i sadržajima iz tradicijske glazbe Istre zahtijeva ozbiljnu promjenu i razradu kompletnog kurikuluma kolegija glazbena kultura. Da bi uopće mogli odabrati što poučiti svoje učenike, učitelji najprije trebaju sami naučiti o tradicijskoj glazbi Istre da bi je tada mogli i adekvatno vrednovati i poučavati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija