Pregled bibliografske jedinice broj: 707028
Odnos emocionalne kompetentnosti i samoefikasnost: dobne i spolne razlike
Odnos emocionalne kompetentnosti i samoefikasnost: dobne i spolne razlike, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Splitu, Split
CROSBI ID: 707028 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos emocionalne kompetentnosti i samoefikasnost: dobne i spolne razlike
(Relationship between emotional competence and self- efficacy: age and gender differences)
Autori
Ilić, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet u Splitu
Mjesto
Split
Datum
15.07
Godina
2014
Stranica
37
Mentor
Reić-Ercegovac, Ina
Ključne riječi
emocionalna kompetencija; emocionalna samoefikasnost; socijalna samoefikasnost
(emotional competence; emotional self-efficacy; social self-efficacy)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati odnos emocionalne kompetentnosti te emocionalne i socijalne samoefikasnosti kod djece. Nadalje, istraživanjem se htjelo provjeriti postoje li spolne i dobne razlike u emocionalnoj kompetentnosti te emocionalnoj i socijalnoj samoefikasnosti kod djece. U istraživanju je sudjelovalo 300 učenika osmih i četvrtih razreda iz dvije osnovne škole u Splitsko-dalmatinskoj županiji. Rezultati su pokazali da učenici četvtih razreda pokazuju veću emocionalnu kompetentnost od učenika osmih razreda, dok nije pokazano da spol utječe na razinu procijenjene emocionalne kompetentnosti. Nadalje, utvrđena je povezanost između emocionalne kompetentnosti i socijalne i emocionalne samoefikasnosti pri čemu je najveća povezanost utvrđena između emocionalne kompetentnosti te socijalne samoefikasnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija