Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 706127

Procjene učitelja, pedagoga i psihologa o ponašajnim problemima kreativne osnovnoškolske djece: Implicitne teorije kreativnosti na djelu?


Rački, Željko; Knežević-Šubić, Željka
Procjene učitelja, pedagoga i psihologa o ponašajnim problemima kreativne osnovnoškolske djece: Implicitne teorije kreativnosti na djelu? // Sažetci radova, 13. godišnja konferencija hrvatskih psihologa. / Kolesarić, Vladimir (ur.).
Osijek: Društvo psihologa Osijek, 2005. str. 159-160 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 706127 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Procjene učitelja, pedagoga i psihologa o ponašajnim problemima kreativne osnovnoškolske djece: Implicitne teorije kreativnosti na djelu?

Autori
Rački, Željko ; Knežević-Šubić, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Sažetci radova, 13. godišnja konferencija hrvatskih psihologa. / Kolesarić, Vladimir - Osijek : Društvo psihologa Osijek, 2005, 159-160

Skup
13. godišnja konferencija hrvatskih psihologa/ Vrijednosti, odgovornosti i tolerancija u društvu koje se mijenja.

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.10.2005. - 15.10.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kreativnost u djece
(/)

Sažetak
Kreativnost je, u sadašnjem društvenom kontekstu, poželjna osobina. Naglasak na razvojni tijek kreativnosti naglašava ulogu poticajnih obrazovnih iskustava. Primarni izvor školske podrške i kreativne pouke za osnovnoškolsku djecu predstavljaju učitelji te stručna služba škole. No, razumijemo li što je kreativnost? Pomalo je nerazumno očekivati poticanje kreativnosti kod djece ukoliko se kreativnost ne prepoznaje. Još gore ukoliko, kao što istraživanja pokazuju, učitelji (i ne samo oni) povezuju kreativnost s problematičnim ponašanjima kod djece. S ciljem uvida u percepciju ponašajnih problema kod kreativne djece provedeno je anonimno ispitivanje. U ispitivanju je dobrovoljno sudjelovalo 70 osnovnoškolskih učitelja razredne i 63 predmetne nastave iz 9 osnovnih škola u Osijeku. Dodatno, u istraživanju je sudjelovalo 43 školskih pedagoga i 11 psihologa. Uspoređene su predodžbe učitelja, pedagoga i psihologa o kreativnoj djeci, a rezultati interpretirani u odnosu na odgojno-obrazovnu praksu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Rački, Željko; Knežević-Šubić, Željka
Procjene učitelja, pedagoga i psihologa o ponašajnim problemima kreativne osnovnoškolske djece: Implicitne teorije kreativnosti na djelu? // Sažetci radova, 13. godišnja konferencija hrvatskih psihologa. / Kolesarić, Vladimir (ur.).
Osijek: Društvo psihologa Osijek, 2005. str. 159-160 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Rački, Ž. & Knežević-Šubić, Ž. (2005) Procjene učitelja, pedagoga i psihologa o ponašajnim problemima kreativne osnovnoškolske djece: Implicitne teorije kreativnosti na djelu?. U: Kolesarić, V. (ur.)Sažetci radova, 13. godišnja konferencija hrvatskih psihologa..
@article{article, author = {Ra\v{c}ki, \v{Z}eljko and Kne\v{z}evi\'{c}-\v{S}ubi\'{c}, \v{Z}eljka}, editor = {Kolesari\'{c}, V.}, year = {2005}, pages = {159-160}, keywords = {kreativnost u djece}, title = {Procjene u\v{c}itelja, pedagoga i psihologa o pona\v{s}ajnim problemima kreativne osnovno\v{s}kolske djece: Implicitne teorije kreativnosti na djelu?}, keyword = {kreativnost u djece}, publisher = {Dru\v{s}tvo psihologa Osijek}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ra\v{c}ki, \v{Z}eljko and Kne\v{z}evi\'{c}-\v{S}ubi\'{c}, \v{Z}eljka}, editor = {Kolesari\'{c}, V.}, year = {2005}, pages = {159-160}, keywords = {/}, title = {/}, keyword = {/}, publisher = {Dru\v{s}tvo psihologa Osijek}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font