Pregled bibliografske jedinice broj: 705894
Hrvatski jezik i matematika u razrednoj nastavi
Hrvatski jezik i matematika u razrednoj nastavi // Šesti kongres nastavnika matematike RH
Zagreb, Hrvatska, 2014. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 705894 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hrvatski jezik i matematika u razrednoj nastavi
(Croatian language and mathematics in lower grades of primary school)
Autori
Cvikić, Lidija ; Glasnović Gracin, Dubravka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Šesti kongres nastavnika matematike RH
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.07.2014. - 03.07.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
hrvatski jezik; matematika; standarni jezik; terminologija
(Croatian language; Mathematics; Standard language; therminology)
Sažetak
Jezik, čitanje i govor imaju itekako važnu ulogu u nastavi matematike. No, matematički jezik je često u raskoraku s govornim i standardnim jezikom te se nastavnici i učenici svakodnevno susreću s raznim problemima vezanim uz, primjerice, zapisivanje i čitanje brojeva i brojevnih riječi, razlomaka, decimalnih brojeva te ostalog matematičkog nazivlja. Kako će svi udžbenici za osnovne i srednje škole od školske godine 2014./15. biti usklađeni s novim pravopisom, važno je upoznati učitelje s mogućim razlikama između načina na koji se nešto uvriježeno zapisuje u matematici i onoga što preporučuje, odnosno propisuje pravopis. Ovaj rad s jedne strane upućuje na konkretnu pravopisnu normu koja se tiče matematičkih pojmova, a s druge strane daje metodičke smjernice o upotrebi tih pojmova u razrednoj nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb