Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 705508

Neke odrednice korištenja tehnologije u visokoškolskom obrazovanju: razlike u stavovima studenata


Klišanin, Kristina
Neke odrednice korištenja tehnologije u visokoškolskom obrazovanju: razlike u stavovima studenata, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 705508 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neke odrednice korištenja tehnologije u visokoškolskom obrazovanju: razlike u stavovima studenata
(Some Determinants of Technology Use in Higher Education: Differences in Student Attitudes)

Autori
Klišanin, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
15.07

Godina
2014

Stranica
52

Mentor
Batarelo Kokić, Ivana

Ključne riječi
informacijsko-komunikacijska tehnologija; učenje; studenti
(information and communication technology; learning; students)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi koliko primjena informacijsko-komunikacijske tehnologije utječe na učenje studenata i koliko često se njom koriste s obzirom na godinu studija i studijske grupe koje studiraju. U istraživanju se krenulo od pretpostavki kako ne postoji razlika između studenata u učenju uz korištenje informacijsko- komunikacijske tehnologije s obzirom na studijsku grupu i godinu studija kao i da ne postoje razlike između studenata u korištenju računala, računalnih programa te korištenju internetskih izvora s obzirom na studijsku grupu i godinu studija. U istraživanju su sudjelovali studenti treće godine preddiplomskog i studenti prve i druge godine diplomskog dvopredmetnog studija pedagogije i dvopredmetnog studija hrvatskog jezika i književnosti Filozofskog fakulteta u Splitu. Rezultati istraživanja pokazali su kako se studenti dvopredmetnog pedagogije više koriste informacijsko-komunikacijskom tehnologijom i internetskim izvorima pri učenju u odnosu na studente dvopredmetnog studija hrvatskog jezika i književnosti. Studenti završnih godina preddiplomskog i diplomskog studija više i s većom lakoćom koriste informacijsko-komunikacijsku tehnologiju pri učenju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Klišanin, Kristina
Neke odrednice korištenja tehnologije u visokoškolskom obrazovanju: razlike u stavovima studenata, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Klišanin, K. (2014) 'Neke odrednice korištenja tehnologije u visokoškolskom obrazovanju: razlike u stavovima studenata', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kli\v{s}anin, Kristina}, year = {2014}, pages = {52}, keywords = {informacijsko-komunikacijska tehnologija, u\v{c}enje, studenti}, title = {Neke odrednice kori\v{s}tenja tehnologije u visoko\v{s}kolskom obrazovanju: razlike u stavovima studenata}, keyword = {informacijsko-komunikacijska tehnologija, u\v{c}enje, studenti}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kli\v{s}anin, Kristina}, year = {2014}, pages = {52}, keywords = {information and communication technology, learning, students}, title = {Some Determinants of Technology Use in Higher Education: Differences in Student Attitudes}, keyword = {information and communication technology, learning, students}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font