Pregled bibliografske jedinice broj: 705508
Neke odrednice korištenja tehnologije u visokoškolskom obrazovanju: razlike u stavovima studenata
Neke odrednice korištenja tehnologije u visokoškolskom obrazovanju: razlike u stavovima studenata, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 705508 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neke odrednice korištenja tehnologije u visokoškolskom obrazovanju: razlike u stavovima studenata
(Some Determinants of Technology Use in Higher Education: Differences in Student Attitudes)
Autori
Klišanin, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
15.07
Godina
2014
Stranica
52
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
informacijsko-komunikacijska tehnologija; učenje; studenti
(information and communication technology; learning; students)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi koliko primjena informacijsko-komunikacijske tehnologije utječe na učenje studenata i koliko često se njom koriste s obzirom na godinu studija i studijske grupe koje studiraju. U istraživanju se krenulo od pretpostavki kako ne postoji razlika između studenata u učenju uz korištenje informacijsko- komunikacijske tehnologije s obzirom na studijsku grupu i godinu studija kao i da ne postoje razlike između studenata u korištenju računala, računalnih programa te korištenju internetskih izvora s obzirom na studijsku grupu i godinu studija. U istraživanju su sudjelovali studenti treće godine preddiplomskog i studenti prve i druge godine diplomskog dvopredmetnog studija pedagogije i dvopredmetnog studija hrvatskog jezika i književnosti Filozofskog fakulteta u Splitu. Rezultati istraživanja pokazali su kako se studenti dvopredmetnog pedagogije više koriste informacijsko-komunikacijskom tehnologijom i internetskim izvorima pri učenju u odnosu na studente dvopredmetnog studija hrvatskog jezika i književnosti. Studenti završnih godina preddiplomskog i diplomskog studija više i s većom lakoćom koriste informacijsko-komunikacijsku tehnologiju pri učenju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija