Pregled bibliografske jedinice broj: 705072
Modul tjelesne i zdravstvene kulture za studente s invaliditetom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu (dio 2)
Modul tjelesne i zdravstvene kulture za studente s invaliditetom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu (dio 2) // "Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditetom" / Findak, V. (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2014. str. 308-314 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 705072 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modul tjelesne i zdravstvene kulture za studente s invaliditetom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu (dio 2)
(Module of Physical Education for students with disability at Faculty of Humanities and Social Sciences in Zagreb (Part 2))
Autori
Gošnik, Jelka ; Fučkar Reichel, Ksenija ; Špehar, Natalija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
"Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditetom"
/ Findak, V. - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2014, 308-314
ISBN
978-953-7965-02-0
Skup
"Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditetom"
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 24.06.2014. - 28.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
modul tjelesne i zdravstvene kulture; studenti s invaliditetom; fakultet
(Physical Education module; students with disability; faculty)
Sažetak
Na Filozofskom fakultetu (FF) pravo na posebne akademske prilagodbe uz potvrdu svog statusa ima 51 student s invaliditetom što je najveći broj upisanih studenata na pojedinu sastavnicu zagrebačkog Sveučilišta. U suvremeno koncipiranom radu Katedre, zadatak je nastavnika da pokušava pronaći način prilagodbe individualiziranim potrebama studenata. Studenti trebaju biti, najviše koliko je moguće, uključeni u nastavne i izvannastavne aktivnosti. Svaki student u proces studiranja donosi veliku raznolikost vještina, potreba i interesa za učenje i na toj se činjenici temelji univerzalni dizajn za učenje. Univerzalnim dizajnom za učenje, odnosno inkluzivnim dizajnom, moguće je osigurati najviše standarde i kvalitetu visokog obrazovanja za najveći broj studenata, uključujući studente s invaliditetom.Misija Katedre za kineziologiju na FF je, između ostalog, kreirati nastavni program modula TZK u skladu s univerzalnom dizajnom na način da zadovolji potrebe najvećeg broja studenata, a pogotovo potrebe studenata koji imaju različite (drukčije) sposobnosti, vještine, interese i preferencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija