Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 705072

Modul tjelesne i zdravstvene kulture za studente s invaliditetom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu (dio 2)


Gošnik, Jelka; Fučkar Reichel, Ksenija; Špehar, Natalija
Modul tjelesne i zdravstvene kulture za studente s invaliditetom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu (dio 2) // "Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditetom" / Findak, V. (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2014. str. 308-314 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 705072 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Modul tjelesne i zdravstvene kulture za studente s invaliditetom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu (dio 2)
(Module of Physical Education for students with disability at Faculty of Humanities and Social Sciences in Zagreb (Part 2))

Autori
Gošnik, Jelka ; Fučkar Reichel, Ksenija ; Špehar, Natalija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
"Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditetom" / Findak, V. - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2014, 308-314

ISBN
978-953-7965-02-0

Skup
"Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditetom"

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 24.06.2014. - 28.06.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
modul tjelesne i zdravstvene kulture; studenti s invaliditetom; fakultet
(Physical Education module; students with disability; faculty)

Sažetak
Na Filozofskom fakultetu (FF) pravo na posebne akademske prilagodbe uz potvrdu svog statusa ima 51 student s invaliditetom što je najveći broj upisanih studenata na pojedinu sastavnicu zagrebačkog Sveučilišta. U suvremeno koncipiranom radu Katedre, zadatak je nastavnika da pokušava pronaći način prilagodbe individualiziranim potrebama studenata. Studenti trebaju biti, najviše koliko je moguće, uključeni u nastavne i izvannastavne aktivnosti. Svaki student u proces studiranja donosi veliku raznolikost vještina, potreba i interesa za učenje i na toj se činjenici temelji univerzalni dizajn za učenje. Univerzalnim dizajnom za učenje, odnosno inkluzivnim dizajnom, moguće je osigurati najviše standarde i kvalitetu visokog obrazovanja za najveći broj studenata, uključujući studente s invaliditetom.Misija Katedre za kineziologiju na FF je, između ostalog, kreirati nastavni program modula TZK u skladu s univerzalnom dizajnom na način da zadovolji potrebe najvećeg broja studenata, a pogotovo potrebe studenata koji imaju različite (drukčije) sposobnosti, vještine, interese i preferencije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelka Gošnik (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Gošnik, Jelka; Fučkar Reichel, Ksenija; Špehar, Natalija
Modul tjelesne i zdravstvene kulture za studente s invaliditetom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu (dio 2) // "Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditetom" / Findak, V. (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2014. str. 308-314 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Gošnik, J., Fučkar Reichel, K. & Špehar, N. (2014) Modul tjelesne i zdravstvene kulture za studente s invaliditetom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu (dio 2). U: Findak, V. (ur.)"Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditetom".
@article{article, author = {Go\v{s}nik, Jelka and Fu\v{c}kar Reichel, Ksenija and \v{S}pehar, Natalija}, editor = {Findak, V.}, year = {2014}, pages = {308-314}, keywords = {modul tjelesne i zdravstvene kulture, studenti s invaliditetom, fakultet}, isbn = {978-953-7965-02-0}, title = {Modul tjelesne i zdravstvene kulture za studente s invaliditetom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu (dio 2)}, keyword = {modul tjelesne i zdravstvene kulture, studenti s invaliditetom, fakultet}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Go\v{s}nik, Jelka and Fu\v{c}kar Reichel, Ksenija and \v{S}pehar, Natalija}, editor = {Findak, V.}, year = {2014}, pages = {308-314}, keywords = {Physical Education module, students with disability, faculty}, isbn = {978-953-7965-02-0}, title = {Module of Physical Education for students with disability at Faculty of Humanities and Social Sciences in Zagreb (Part 2)}, keyword = {Physical Education module, students with disability, faculty}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font